گناوه / شناسه خبر: 86689 / تاریخ انتشار : 1401/2/17 09:03
|

نباید اجازه داد دشمنان از پیگیری مطالبات معلمان موج سواری کنند

بوشهریها| امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه دغدغه معیشتی همه اقشار جامعه بخصوص معلمان را باید بیشتر دنبال و برطرف کنیم گفت: نباید بگذاریم دشمنان از مطالبه های به حق مردمی موج سواری کنند.

بوشهری ها /

امام جمعه گناوه: نباید اجازه داد دشمنان از پیگیری مطالبات معلمان موج سواری کنند

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه  با تبریک هفته معلم افزود: اگر دانشمندان و دانش آموزان در تمام المپیادها می درخشند و برای ایران اسلامی افتخار کسب می کنند مدیون و مرهون زحمات قشر عظیم فرهنگی است که همواره در کنار مردم و نظام هستند.

وی اضافه کرد: معلمان باید هوشیار و مراقب باشند و در عین حالی که دنبال مطالبه گری خودشان هستند از این فضا نباید اجازه داده شود دشمن سوء استفاده کند و شاد شود .

امام جمعه گناوه یادآورشد: البته هدف معلمان و مشعلداران علم و آگاهی به سرانجام رساندن طرح رتبه بندی است که دولت و مجلس مجدانه تلاش می کند.

وی گفت:  پیگیری مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ، مهم ترین دغدغه مسئولان است و اگرچه دولت مردمی در این زمینه تلاش های زیادی صورت داده  اما باز هم گرانی ها  فشار مضاعفی بر مردم و بخصوص قشر کم درآمد شده است.

رکنی حسینی اظهارداشت: در کنترل و نظارت ها ضعیف عمل می کنیم و معلوم است چه کسانی از ارز ترجیحی از جمله در زمینه غذا و دارو سوء استفاده می کنند و آنهایی که بازرس هستند اگر  قوی عمل کنند رانت ها و مافیاها در کشور ما کمتر خواهد شد.

وی با گرامیداشت فرارسیدن هفته سلامت گفت: نقش مردم ، مسئول و سمن ها در سلامت جامعه بسیار مهم است و باید به آنها اهمیت قایل شویم.

امام جمعه گناوه بیان کرد: یکی از مسایل مهمی که  باعث نگرانی مردم  گناوه شده است موضوع  سرازیرشدن فاضلاب شهری در خیابان ها است که متولیان امر وظیفه دارند پاسخگوی این معضل باشند.

 

کلیدواژه

امام جمعه گناوه

مطالبات معلمان

حجت الاسلام سید عبدالهادی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی