سیاست / شناسه خبر: 86709 / تاریخ انتشار : 1401/2/17 13:02
|

محرومیت‌زدایی از نقاط کم‌برخوردار استان بوشهر توسط بسیج سازندگی

بوشهریها| استاندار بوشهر گفت: محرومیت‌زدایی از نقاط کم‌برخوردار استان بوشهر توسط بسیج سازندگی انجام شود.

بوشهری ها / احمد محمدی‌زاده صبح شنبه در نشست با فرمانده سپاه استان بوشهر اظهار داشت: بسیج و سپاه از زمان تشکیل تاکنون خدمات گسترده‌ای را در زمینه‌های مختلف به مردم داشته‌اند که همچنان این خدمات دهی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خدمات جهادگران شبانه‌روزی و بدون محدودیت زمانی است ادامه داد: با توجه به تلاش شبانه‌روزی بسیج سازندگی، مشکلات و بحران‌ها، مانع از تعطیلی فعالیت آنان نمی‌شود.

استاندار بوشهر به نقش آفرینی سپاه در عرصه‌های مختلف از جمله پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: سپاه با اقتدار برای تکمیل فازهای پارس جنوبی وارد شد و فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی را با کیفیت اجرا و وارد مدار بهره‌برداری کرد.

وی این اقدامات را بیانگر توانمندی و اقتدار سپاه دانست و اضافه کرد: سپاه پاسدار با توان و تلاش جدی توانست تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت کشور را خنثی کند.

محمدی‌زاده با تاکید بر برنامه‌های محرومیت‌زدایی به بسیج سازندگی تصریح کرد: با توجه به وجود تخصص‌های مختلف در بسیج سازندگی همه حوزه‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و طرح‌های مختلف فرهنگی شهرستان‌های استان بوشهر به بسیج سازندگی واگذار شود.

وی بر واگذاری طرح‌های آبخیزداری به بسیج سازندگی تأکید کرد و گفت: بسیج سازندگی برای اجرا طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی یک محدوده جغرافیایی مشخص بر عهده بگیرد تا برنامه‌ها و طرح‌ها بر اساس برنامه زمانبندی اجرا و تکمیل شود.

استاندار بوشهر ویژگی مشارکت بسیج سازندگی در اجرا طرح‌های مختلف عمرانی و محرومیت‌زدایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مشارکت بسیج سازندگی در پروژه‌ها ارزان‌تر، با کیفیت بالا و مدت زمان تعیین شده اجرا می‌شود.

منبع: مهر

کلیدواژه

استاندار بوشهر

احمد محمدی‌زاده

محرومیت‌زدایی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی