سیاست / شناسه خبر: 86721 / تاریخ انتشار : 1401/2/18 10:30
|

۳۶ دستگاه ترانسفورماتور برق در شهرستان گناوه نصب و راه‌اندازی شد

بوشهریها| رئیس اداره برق گناوه گفت: با افزایش تعداد مشترکین برق در شهرستان، توسعه شبکه و نصب ترانسفورماتورهای جدید برای پایداری برق در سطح شهرستان در دستور کار اداره برق شهرستان قرار گرفت.

بوشهری ها /

۳۶ دستگاه ترانسفورماتور برق در شهرستان گناوه نصب و راه‌اندازی شد

جواد عرب ظهار داشت: با افزایش تعداد ساخت و سازها در سطح شهرستان و توسعه شهر و روستاهای شهرستان، تقاضای افزایش مشترکین به اداره برق هم بیشتر شد در این راستا مدیریت اداره برق شهرستان گناوه تصمیم به توسعه شبکه و نصب ترانسفورماتورها برای پایداری برق در سطح شهرستان گرفت.

مدیر اداره برق شهرستان گناوه افزود: در سال گذشته تعداد تقاضای مشترکین برای برخورداری از نعمت برق افزایش چشمگیری داشت و مجموعه مهندسین و تکنیسین‌های این مدیریت تصمیم بر افزایش تعداد ترانسفورماتورها و تأسیسات شبکه در سطح شهرستان گرفته شد تا پایداری اطمینان برق را در کلیه مناطق تأمین بکنیم

وی گفت: در سال گذشته به منظور پایداری و اطمینان شبکه برق مشترکین تعداد ۳۶ دستگاه ترانسفورماتور در سطح شهرستان گناوه نصب و راه اندازی شد که اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

عرب یادآور شد: در سال گذشته نصب هشت دستگاه ترانسفورماتور دیگر هم در پایان سال به مناقصه رفته که اعتبار آنها تأمین شده و امسال در حال اجرای آنها هستیم.

وی همچنین در مورد توسعه شبکه‌های فشار ضعیف و فشار متوسط در سطح شهرستان گناوه نیز گفت: در مجموع ۱۳ هزار متر شبکه فشار ضعیف و بیش از ۴۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط در سطح شهرستان به اجرا در آمده که جمعاً ۱۲ میلیارد تومان برای اجرای آنها هزینه شده است.

مدیر اداره برق شهرستان گناوه گفت: با توجه به کمبود بارش در سال گذشته و در پیش بودن فصل تابستان و گرمای زود رس، جهت پایداری و جلو گیری از قطعی برق از همه همشهریان عزیز تقاضا می شود که با صرفه جویی و مصرف بهینه، مدیریت برق شهرستان را جهت جلوگیری از قطع برق یاری کنند.

وی درباره مراجعه غیر حضوری مشترکین به اداره جهت انجام کارهای اداری اظهار داشت: مشترکین محترم با نصب نرم افزار 《 برق من 》 می‌توانند همه کارهای اداری خود را با نصب این نرم افزار بر روی گوش‌های خود بدون مراجعه به اداره انجام دهند و با نصب این نرم افزار خدمات رسانی به مشترکین هم سریع‌تر انجام می‌شود.

کلیدواژه

رئیس اداره برق

نصب ترانسفورماتورهای

جواد عرب

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی