سیاست / شناسه خبر: 86835 / تاریخ انتشار : 1401/2/27 10:36
|

مردم وفادار به نظام اجازه تحقق اهداف دشمن را در استان بوشهر نداده اند

بوشهریها| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مردم وفادار به نظام و ولایت اجازه تحقق هدف‌های دشمن را در این استان نداده‌اند.

بوشهری ها / روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه شنبه به نقل از محمد تقی ایرانی در مراسم تجلیل از مجریان طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران افزود: نقش دشمن باید در این شرایط با بصیرت و هوشیاری شناسایی و با آن مقابله شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به پیوند مردم با مسئولان نظام اظهار کرد: مرزبانان شجاع استان بوشهر بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب اجازه عملیاتی شدن توطئه دشمنان را نمی‌دهند و آرامش و امنیت کنونی این استان با همکاری و درایت مردم محقق شده است.

ایرانی ادامه داد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی به‌عنوان راه صحیح و درست انسانیت در منطقه و برای مظلومان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه‌های گوناگون حافظ ناموس کشور و نظام است گفت: شهدا و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اوج دینداری و وطن پرستی را با جان خود نشان دادند.

ایرانی اضافه کرد: امروز نیز هر کجا مشکل و یا آسیبی وجود داشته باشد با حضور سپاه پاسداران و بسیج مردمی با موفقیت مشکل برطرف می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نظام جمهوری اسلامی از بحران‌ها و مشکلات طراحی دشمنان عبور کرده است.

وی با قدردانی از تلاش سپاه پاسداران در حوزه‌های دفاعی و نظامی بیان کرد: سبز پوشان سپاه پاسداران ترس و هراس در دل دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و ایادی آن انداخته که نشان از اقتدار ملت ایران است.

وی خدمت به محرومان و نیازمندان را  رسالت و وظیفه همگانی دانست و اضافه کرد: سپاه پاسداران در همه عرصه‌های نظام نقش‌آفرینی کرده و امروز در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی مشارکت دارد که خدمات آنان درخور تحسین و سپاس است.

ایرانی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۴۰ هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان استان بوشهر قرار گرفت که ۳۶ هزار بسته آن از سوی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تهیه و توزیع شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همچنین در این مدت ۶۰۰ هزار دست غذای گرم و ۵۷ هزار بسته معیشتی نیز از سوی کمیته امداد استان بوشهر در بین نیازمندان توزیع شده است.

کلیدواژه

معاون سیاسی

محمدتقی ایرانی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر

مردم وفادار

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی