سیاست / شناسه خبر: 96824 / تاریخ انتشار : 1401/2/28 11:21
|

۱۸۶ تن کالای احتکار شده در بوشهر کشف شد

بوشهریها| سازمان اطلاعات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای از کشف ۱۸۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کالای اساسی احتکار شده در این استان خبر داد.

بوشهری ها /۱۸۶ تن کالای احتکار شده در بوشهر کشف شد

سازمان اطلاعات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای از کشف ۱۸۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کالای اساسی احتکار شده در این استان خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: سازمان اطلاعات سپاه استان بوشهر با اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی و واقعی‌سازی هدفمندی یارانه‌ها، در راستای انجام وظایف ذاتی خود در جهت کمک به دولت برای اجرای بهتر طرح و تأمین معیشت مردم و جلوگیری از سو استفاده احتکار کنندگان، به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تلاش برخی سودجویان اقتصادی جهت برهم زدن نظم بازار، معیشت و آرامش روانی جامعه اقدام به توقیف ۱۸۶.۵ تن کالای اساسی احتکار شده شامل ۱۴۸ تن شکر، ۲۵ تن مرغ، ۱۰ تن برنج، ۳/۵ تن آرد به همراه ۹ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن خوراکی در استان و بازگرداندن این کالاها به شبکه توزیع کرده است و پرونده متخلفان نیز در دستگاه قضائی و تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: این سازمان ضمن هشدار نسبت به هرگونه فعالیت مخرب اقتصادی اعلام می‌دارد برخورد قاطع با احتکار کالا را در دستور کار قرار داده و آماده دریافت گزارش‌های مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۴ در این خصوص است.

کلیدواژه

سازمان اطلاعات سپاه امام

استان بوشهر

تن کالای احتکار

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی