سیاست / شناسه خبر: 97121 / تاریخ انتشار : 1401/3/16 11:04
|

استارت اجرای گذر ۱۶ متری جدید در برازجان + جزییات خبر

بوشهری ها/شهرداری برازجان طی ماههای اخیر در راستای رسالت سازمانی و وظایف ذاتی خود ارائه‌ی خدمت به مناطق مختلف و توسعه‌ی متوازن زیرساختهای عمرانی شهری را به‌صورت جدی در دستور کار قرار داده و تلاش می‌کن

بوشهری ها/شهرداری برازجان طی ماههای اخیر در راستای رسالت سازمانی و وظایف ذاتی خود ارائه‌ی خدمت به مناطق مختلف و توسعه‌ی متوازن زیرساختهای عمرانی شهری را به‌صورت جدی در دستور کار قرار داده و تلاش می‌کند با نگاهی هدفمند از سرمایه‌های موجود در جهت ارائه‌ی خدماتی مطلوب بهره ببرد. یکی از مولفه‌های مهم در مسیر عمران شهر که با نگاه ویژه‌ای به آن پرداخته شده، موضوع بهسازی زیرساختهای ترافیکی است.
در همین راستا و طی روزهای اخیر پروژه احداث گذر ۱۶ متری منشعب از خیابان گلزار (واقع در فاز ۲ شهرک امام "ره") در دستور کار شهرداری برازجان قرار گرفته که اجرای آن خدمتی است در جهت بهبود کیفیت تردد در مناطق شرقی شهر برازجان.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و به نقل از مرتضی قدوسی شهردار برازجان این گذر به طول ۲۰۰ متر احداث می‌شود و شامل زیرسازی، آسفالت، احداث کانیوا و اجرای سنگ جدول تک لبه در دو طرف گذر (مجموعا به طول ۴۰۰ متر) خواهد بود.

کلیدواژه

برازجان

شتستان

شهرداری برازجان

مرتضی قدوسی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی