سیاست / شناسه خبر: 118253 / تاریخ انتشار : 1401/5/12 11:33
|

۱۵ جایگاه‌ سوخت سی ان جی بوشهر تعطیل است

بوشهریها| مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: از ۳۵ جایگاه سوخت گاز سی ان جی موجود در این استان ۱۵ جایگاه در زمان حاضر از سرویس خارج شده و غیر فعال هستند.

بوشهری ها / مهرداد بیوکی افزود: از این تعداد ۹ جایگاه عرضه سی ان جی به دلیل برخی نکات ایمنی و استاندارد سازی نشدن تعطیل شده اند.

وی اظهار کرد: این جایگاه‌ها شامل جایگاه سی ان جی خیابان مطهری بوشهر، شهرداری بوشهر در میدان امام علی، پایگاه هوایی در میدان حر، جایگاه سی ان جی شهرداری‌های کاکی، سعدآباد، دیر، جم، گناوه و کنگان است.

به گفته بیوکی جایگاه‌های سی ان جی ملزم هستند بعد از مدت معینی فعالیت نسبت به استاندارد سازی و ایمنی دوباره اقدام کنند در همین ارتباط بازدیدها و نظارت‌های مستمری از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی انجام می شود که در بازدید به عمل آمده جایگاه‌هایی که از نظر ایمنی دچار کاستی هایی بودند شناسایی و نسبت به خارج شدن  آنها از سرویس اقدام شد.

بیوکی ادامه داد: همچنین ۶ جایگاه سی ان جی دیگر استان بوشهر نیز به دلیل نقص فنی، نبود بهره برداری و خرابی رمپ ورودی به علت آب بردگی ناشی از سیلاب تعطیل شده اند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: براین اساس جایگاه سی ان جی شهرداری اهرم، شرکت دریا کولاک در خیابان طالقانی بوشهر (جایگاه وزیری) به دلیل نقص فنی، آتیه ساز عسلویه مربوط به منطقه ویژه پارس و ستاره خلیج فارس در کنگان نیز به علت نبود بهره بردار تعطیل شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین جایگاه سی ان جی شهرداری سیراف در سراهی جم و جایگاه سی ان جی شهرداری آبدان دیر نیز به علت خرابی رمپ ورودی جایگاه در اثر سیل و آب بردگی تعطیل شده اند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: پیگیری لازم وارد مدار شدن این جایگاه‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن در حال انجام است.

بیوکی با تاکید بر ضرورت ملزم بودن مسئولان جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی به رعایت استانداردهای ایمنی تعیین شده گفت: در صورت اجرا نکردن استانداردهای تعیین شده از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی این جایگاه‌ها به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

۱۵ جایگاه‌ سوخت سی ان جی بوشهر تعطیل است

کلیدواژه

مدیر روابط

سوخت سی ان جی

مهرداد بیوکی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی