سیاست / شناسه خبر: 118593 / تاریخ انتشار : 1401/6/3 22:23
|

عملیات اجرایی چاه آب روستایی و مسیر 3/5 کیلومتری پرجونک بخش ارم آغاز شد+ تصاویر

بوشهری ها /اسماء بوستانی: دهیار روستای پرجونک (پرگانک) بخش تنگ ارم در آئین آغاز عملیات اجرایی چاه آب روستایی با اعلام اینکه عمق این چاه ۲۲۰ متر خواهد بود اظهار کرد: این چاه که با اعتبار ۱۰ میلیارد ریا

بوشهری ها /اسماء بوستانی: دهیار روستای پرجونک (پرگانک) بخش تنگ ارم در آئین آغاز عملیات اجرایی چاه آب روستایی با اعلام اینکه عمق این چاه ۲۲۰ متر خواهد بود اظهار کرد: این چاه که با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال حفر خواهد شد ۲۵۰ خانوار را پوشش خواهد داد.

محمد صادقی از آغاز عملیات اجرایی مسیر ۳/۵ کیلومتری پرجونک به تنگ ارم خبر داد و عنوان کرد: این مسیر به طول ۳/۵  کیلومتر و با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال به مدت ۶ ماه اجرا خواهد شد.

  صادقی با اعلام اینکه پارک کودک در این روستا احداث گردیده ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته عملیات انتقال آب از سد تنگ ارم به روستای پرگانک نیز اجرا شده است.




وی افزود: قرارداد آسفالت 5 هزار متربع از معابر این روستا امضا گردیده و به زودی اجرا خواهد شد.


وی از جانمایی مخزن بتنی ذخیره آب  200 متر مکعب در این روستا خبر داد و افزود: سکو و پایه جهت نصب دو مخزن موقت در این روستا احداث گردیده است.




دهیار پرجونک افزود:  دو مخزن ذخیره آب (40 هزار لیتری)  موقتا تا احدات مخزن بتنی در این روستا نصب خواهد شد.



وی با بیان اینکه نقشه برداری جهت زیر سازی  5 هزار مترمربع از  معابر این روستا انجام شده است، اظهار کرد:  1100 متر لوله جهت نوسازی شبکه آب این روستا تهیه گردیده است، و 300 متر از این شبکه اجرا و  مابقی آن در آینده نزدیک انجام خواهد شد.


صادقی با اعلام اینکه 12 عدد پایه  تیربرق فرسوده و یک ترانس برق 50 آمپر در این روستا تعویض گردیده ادامه داد:  سم پاشی جهت نابودی حشرات موذی (کک و کنه ...) در سطح این روستا و تمام دامداران انجام شده است.

 

 

 

کلیدواژه

دشتستان

سد تنگ ارم

روستای پرجونک

محمد صادقی

افتتاح

کلنگ زنی

هفته دولت

فرماندار دشتستان

نظرات شما

1 نظر
بهروز کرمی / 1401/6/3 - 23:07
درود بر دهیار و شورای زحمتکش روستا
rateup 0
 ratedown 1

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی