سیاست / شناسه خبر: 128787 / تاریخ انتشار : 1401/7/19 09:02
|

تذکرات معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان به دستگاه های اجرایی

بوشهری ها /اسماء بوستانی: معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار دشتستان گفت: ادارات دشتستان در اتصال به شبکه دولت کوتاهی می کنند.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار دشتستان گفت: ادارات دشتستان در اتصال به شبکه دولت  کوتاهی کرده اند.

مصطفی بارگاهی 18 مهرماه در جلسه شورای اداری اظهار کرد: با توجه به تذکراتی که جلسه قبل به دستگاه های اجرایی در خصوص اتصال به شبکه دولت  داده شد باز هم شاهد کوتاهی این ادارات  در این خصوص هستیم.

بارگاهی با اشاره به بازدید و بررسی سرزده به ادارات این شهرستان عنوان کرد: طی بازدیدهای سرزده ای که به ادارت داشتیم، متاسفانه شاهد عدم حضور بموقع برخی مدیران در ادارات بودیم.

وی افزود: مدیری که به موقع در محل کار خود حضور نداشته باشد، مدیری انقلابی نیست و این آخرین تذکر ما به این مدیران خواهد بود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار دشتستان ضمن گلایه از عدم حضور برخی مدیران در جلسات بیان کرد: با تذکرات متعدد به دستگاه های اجرایی، متاسفانه همچنان شاهد تاخیر و عدم حضور برخی مدیران در جلسات هستیم.

بارگاهی بر عدم حضور دستگاه های اجرایی در جریان های سیاسی تاکید کرد و در این خصوص گفت: هیچ یک از روسای ادارات و مدیران حق فعالیت  در گروه های سیاسی را ندارند و تمام مسائل را طبق قانون و در قالب اداری انجام دهند و به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی در محافل سیاسی شرکت نکنند.

وی در خصوص مرخصی مدیران نیز گفت: مدیرانی که قصد رفتن به مرخصی را دارند تا قبل از مرخصی نامه اداری را به فرمانداری برسانند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار دشتستان از بدهی 11 میلیارد تومانی ادارات دشتستان به اداره برق خبر داد و در این خصوص بیان کرد: برخی از ادارات دشتستان بدهی خود به اداره برق را پرداخت نکرده اند، اگر تا یک ماه آینده این بدهی ها پرداخت نشود اداره برق حق قطع برق این ادارات را خواهد داشت.

 

 


 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شورای اداری دشتستان

معاون سیاسی

مصطفی بارگاهی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی