سیاست / شناسه خبر: 129015 / تاریخ انتشار : 1401/11/17 21:18
|

پروژه های بازآفرینی شهری در برازجان افتتاح شد/ سرای محله گرمسیری مورد بهره برداری قرار گرفت+تصاویر

فرماندار دشتستان در آئین افتتاح پروژه های بازآفرینی شهری در محلات هدف برازجان اظهار کرد: یکی از موارد مهم تولید امنیت در مقابل سیل دیوار حفاظتی دره های فصلی است. احمد بنافی افزود: یکی از پروژه های مهم راه و شهرسازی اجرای دیواره حفاظتی دره های فصلی درون شهری است تا از آسیب به خانواده های این محلات ج

بوشهری ها / اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در آئین افتتاح پروژه های بازآفرینی شهری در محلات هدف برازجان اظهار کرد: یکی از موارد مهم تولید امنیت در مقابل سیل دیوار حفاظتی دره های فصلی است.

 
احمد بنافی افزود: یکی از پروژه های مهم راه و شهرسازی اجرای دیواره حفاظتی دره های فصلی درون شهری است تا از آسیب به خانواده های این محلات جلوگیری شود.
 
بنافی با تاکید بر نوسازی شبکه آب در محلات کمتر برخوردار شهر عنوان کرد: در سال ۱۳۶۰ این شبکه های آب انجام شد و اکنون با توجه به فرسودگی این شبکه ها شاهد هدر رفت و عدم پایداری آب در نقاط مختلف شهر هستیم.
 
وی انجام پروزه های مختلف در محلات کمتر برخوردار را محرومیت زدایی دانست و ادامه داد: این سه پروژه مهم که امروز به بهره برداری می رسد باعث جلوگیری از عقب افتادگی محلات کمتر برخوردار می شود.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه دیوار حفاظتی رود دره علی آباد با ارتفاع ۴/۸۰ و طول ۵۳ متر از اعتبارات ملی با اعتبار ۱۲ هزار میلیون ریال هستیم.
 
زهرا هوایی از نوسازی شبکه آب محلات حسین اباد و علی آباد در برازجان خبر داد و در این خصوص بیان کرد: نوسازی شبکه این محلات با طول عملیات ۲ هزار و ۱۵۰ متر و اعتبار ۳۳ هزار میلیون ریال به اتمام رسیده است.
هوایی افزود: دیوار حفاظتی رود دره حسین آباد با طول عملیات ۱۱۳ متر و ارتفاع دیواره ۶ متر با اعتبار ۲۷۰۰۰ میلیون ریال به پایان رسیده است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان از افتتاح ساختمان سرای محله در محله گرمسیری شهر برازجان خبر داد و در این خصوص اظهار کرد: این ساختمان با زیربنای ۸۸۳ مترمربع  در دو طبقه با اعتبار ۵۳ هزار میلیون ریال  افتتاح و در اختیار شهرداری برازجان قرار داده  شد.

کلیدواژه

برازجان

دهه فجر

سرای محله

دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی