فرهنگ / شناسه خبر: 128842 / تاریخ انتشار : 1401/7/30 14:49
|

محور مقالات همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام شد

بوشهری ها / رئیس کمیته علمی پانزدهمین همایش «روابط‌عمومی الکترونیک» با اشاره به موضوع اصلی این دوره «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر»، محورها و مهلت ارسال مقاله به این همایش را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته علمی پانزدهمین همایش «روابط‌عمومی الکترونیک»، «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» محور مقالات این همایش خواهد بود.

وی با بیان اینکه پانزدهمین دوره این همایش در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، گفت: کسب و کارهای روابط‌عمومی مبتنی بر هوش مصنوعی، قلمرو جدیدی از خلق ثروت و افزایش ارزش سرمایه شرکت‌ها را به‌دنبال خواهد آورد و در همین راستا موضوعات کلیدی وجود دارد که در پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک به آنها توجه خواهد شد.

رئیس کمیته علمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک در ادامه توضیح داد: هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) ادامه ظرفیت‌های فراگیر انسانی است که تلاش می‌کند خود را به قابلیت‌های فکری و منطقی انسان نزدیک کند و علاوه بر توانایی بالقوه انسانی با ضریب هوشی برتر، امکان تراکم دانشی، داده‌ای و عملیاتی هوشمند، اتوماتیک و الگوریتمی را فراهم آورد.

سلطانی‌فر، عناوین محورهای این همایش را به این‌ترتیب اعلام کرد:

«هوش مصنوعی و روابط‌عمومی، از اپراتور تا مغز متفکر / هوش مصنوعی و آخرین دستاوردهای آن در قلمروهای علمی و تکنولوژیک / ابعاد انسانی و اخلاقی روابط‌عمومی هوشمند / روابط‌عمومی هوشمند و احترام به طبیعت و محیط‌زیست / کسب و کارهای روابط‌عمومی هوشمند / هوش مصنوعی و ضرورت حفظ امنیت و حراست از داده‌ها / هوش مصنوعی، الگوها و ظرفیت‌های جدید روابط‌عمومی هوشمند / بازنگری در سازوکارهای روابط مبتنی بر هوش مصنوعی / روابط‌عمومی منطقه‌ای و جهانی با تکیه بر هوش مصنوعی / رصد و پایش محتوا در روابط‌عمومی هوشمند / شتابگرها و نرم افزارهای توسعه‌دهنده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی هوشمند / روابط‌عمومی، رسانه‌های اجتماعی و کارکردهای هوش مصنوعی / روندهای آینده روابط‌عمومی هوشمند».

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری، محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته علمی، سعیدرضا عاملی، یونس شکرخواه، داوود زارعیان، حسن بشیر، شهیندخت خوارزمی و حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی این دوره همایش را تشکیل می‌دهند و بهروز تقی‌پور دبیر پانزدهمین همایش «روابط‌عمومی الکترونیک» خواهد بود.

اساتید، دانشجویان و فعالان حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی که تمایل دارند در این همایش به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ ۳۰ آذر نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.

کلیدواژه

محمد سلطانی فر

روابط عمومی الکترونیک

همایش

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی