سیاست / شناسه خبر: 128955 / تاریخ انتشار : 1401/10/12 22:26
|
شهردار برازجان در جمع خبرنگاران؛

پیشرفت ۶۰ درصدی ۴۵ پروژه عمرانی از سال جاری تاکنون/ دیواره چینی بی سابقه دره های فصلی در برازجان

شهردار برازجان گفت: برای اولین بار در تاریخ شهرداری برازجان در نیمه اول سال بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد پروژه ها فعال شد. مرتضی قدوسی ۱۲ دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اوایل سال جاری تاکنون در حوزه عمرانی ۴۵ پروژه در سطح شهر فعال است که پیشرفت فیزیکی تمامی این پروژه ها ۵۰ درصد است.....

بوشهری ها /اسماء بوستانی: شهردار برازجان گفت: برای اولین بار در تاریخ شهرداری برازجان در نیمه اول سال جاری بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد پروژه ها فعال شد.

 
مرتضی قدوسی ۱۲ دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اوایل سال جاری تاکنون  ۴۵ پروژه حوزه عمرانی  فعال است که پیشرفت فیزیکی تمامی این پروژه ها  ۵۰ درصد است.
 
قدوسی با بیان اینکه تلاش مجموعه شهرداری رعایت توازن و عدالت محوری در پروژه ها است، عنوان کرد: این مهم نشان از نگاه شگرف و تیزبینانه  مجموعه مدیریت شهری است.
 
شهردار برازجان از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی تالار همایشات شهید سلیمانی خبر داد و افزود: پس از ۷ ماه وقفه این پروژه فعال شد، با تخصیص اعتبار کمیته برنامه ریزی  شاهد افتتاح این پروژه ارزشمند تا پایان سال جاری خواهیم بود.
 
قدوسی با اشاره به دیواره چینی دره های فصلی بیان کرد: برای اولین بار در طول ۲۰ سال گذشته دیوار چینی دره های فصلی این شهر به صورت بی سابقه در حال انجام است.
 
وی افزود: در ۷ نقطه از شهر دیوار چینی دره های فصلی در حال انجام است، مجموع دیوار حفاظتی در حال انجام شهر ۷ کیلومتر با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان از اعتبار داخلی است و کل اعتبار برای دیورا حفاظتی ۱۰۰ میلیارد تومان است.
 
شهردار برازجان از شروع بهسازی بلوار جمهوری اسلامی در محله حسین آباد خبر داد و عنوان کرد: بهسازی این بلوار شامل اصلاح بلوار، روکش آسفالت، بهسازی پیاده روها و یکسان سازی سایبان مغازه ها است که زیبایی خاصی به این محله می بخشد.
 
قدوسی در خصوص پیاده روسازی خیابان فنی و حرفه ای اظهار کرد: این پروژه چندین بار به مناقصه گذاشته شده و متاسفانه با عدم استقبال پیمانکار مواجه شدیم. این پروژه یک بار دیگر به مناقصه گذاشته خواهد شد و در صورت عدم استقبال مجدد پیمانکار، ناچار پیمانکاری را جهت انجام این پروژه انتخاب خواهیم کرد.
 
شهردار برازجان از ۸۰ درصد پیشرفت  فیزیکی کمپ سگ های بلاصاحب خبر داد و در این خصوص گفت: این کمپ تا پایان سال به اتمام خواهد رسید. پیمانکار جمع آوری سگ های بلاصاحب نیز مشخص شده است.
 
وی با اشاره به پیگیری اخذ سند آرامستان جدید بیان کرد: طی پیگیری های انجام شده برای اخذ سند آرامستان و پرداخت هزینه مورد نیاز، طی برگزاری یک جلسه امور اراضی این سند اخذ خواهد شد.
 
 
قدوسی در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز و خارج از محدوده شهر عنوان کرد: اگر با رایزنی های متعدد بتوانیم نظر مدیریت ارشد استان  و وزارتخانه را جلب کنیم می توانیم این منازل را به محدوده شهری اضاف کنیم.
 
 
وی با اشاره به بهسازی پارک شهید کشتکار عنوان کرد: مدت زمان اتمام این پروژه ۸ ماه بود، با گرفتن تعهد از پیمانکار به امید پروردگار تا پایان سال جاری این پروژه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
 
وی افزود: بهسازی پارک دانش آموز در دستور کار است و بوستان جانباز با ۵۰ هزار متر مربع در نوع خود بی نظیر است و نوید بخش یکی از زیباترین بوستان های سطح شهر خواهد بود.
 
 
شهردار برازجان افزود: مجموعه شهرداری طی یک سال ۱۰ فضای سبز را به مجموعه بازی مجهز کرده است.
 
 
مرتضی قدوسی ضمن خرسندی از رضایت مطلوب شهروندان نسبت به عملکرد یکسال اخیر شهرداری اظهار کرد: در ابتدا شناخت کلی و آمارسنجی از وضعیت شهر در خصوص ایجاد فرصت های مختلف در تمامی حوزه ها، اطلاعات مورد نیاز را کسب کردیم و برنامه ریزی های لازم در انجام و اجرای پروژه هایی که می توانست تحول شگرفی را در شهر ایجاد کند پرداختیم.
 
قدوسی با تشکر از تیم منسجم، هماهنگ و با انگیزه مجموعه خود افزود: از اوایل سال جاری تاکنون با وجود مشکلات عدیده در شهر و شرایط آب و هوایی به همت همکاران  تمامی فعالیت های این مجموعه فعال بوده و است.
 
شهردار برازجان با اعلام اینکه همه شهرداری ها با مشکل کمبود ماشین آلات مواجه هستند بیان کرد: طی بازدید از پارک موتوری و ماشین آلات، کامیونی که بیش از ۸ سال به دلیل خرابی در پارکینگ قرار داشت را با کمترین هزینه تعمیر و در اختیار مجموعه شهری جهت خدمت رسانی به مردم قرار دادیم.
 
قدوسی از تعمیر تانکر آب ۱۰ هزار لیتری این مجموعه خبر داد و افزود: این تانکر پس از ۴ سال در پارکینگ شهرداری تعمیر و در اختیار سازمان آتش نشانی قرار داده شد.
 
وی افزود: یکی دیگر از ماشین آلات خراب شهرداری را بدون حتی یک ریال با ماشین پرس زباله تعویض کردیم.
 
شهردار برازجان از احداث لندفیل سایت پسماند خبر داد و افزود: برای  احداث این مکان حدود ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان هزینه شده است.
 
قدوسی ادامه داد: در خصوص جمع آوری، انتقال و دفن زباله های مراکز درمانی جلسات متعددی گرفته  شده که با گرفتن هزینه های مورد نظر این زباله ها در سایت پسماند دفن خواهند شد.
 
وی در خصوص نا امین بودن برخی ساختمان های شهر گفت: بین ۳۰ تا ۳۵ ساختمان نا ایمن در سطح شهر شناسایی شده که یک سوم از این ساختمان ها مربوط به اداره جاتی  است که قبل از انقلاب ساخته شده اند.
 
قدوسی ادامه داد: این موارد به معاونت امور عمرانی استانداری نیز انعکاس داده شده است. 
 
شهردار برازجان در خصوص ایمن سازی سه راه ساختمان حافظ اظهار کرد: نصب هر گونه علائم رانندگی بدون مصوبه شورای ترافیک امکان پذیر نیست، ایمن سازی این مکان توسط شهرداری  در شورای ترافیک  مطرح شده است.
 
قدوسی در خصوص برپایی بازارچه صنایع دستی بانوان عنوان کرد: اگر بتوانیم بهره برداری کاروانسرای مشیرالملک را به عهده بگیریم، تعمیر و نگهداری آن را نیز عهده دار خواهیم شد و در همان مکان نیز بازارچه صنایع دستی برای بانوان برپا خواهیم کرد.
 
شهردار برازجان از برگزاری همایش مادران آسمانی در هفته آتی خبر داد و افزود: شهرداری سالانه به مناسبت وفات ام البنین (س) مراسمی بنام مادران آسمانی را برگزار می کند.
 
قدوسی افزود: این مراسم ۱۷ دی ماه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه با حضور مادر دو شهید مدافع حرم  از مشهد در سالن ورزشی امام خمینی ره برازجان برگزار خواهد شد.
 

کلیدواژه

برازجان

شهرداری گناوه

پروژه های عمرانی

مرتضی قدوسی

نشست خبری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی