سیاست / شناسه خبر: 128968 / تاریخ انتشار : 1401/10/27 12:47
|
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر:

نیروهای راهداری استان بوشهر به حال آماده باش درآمدند

بوشهریها| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قدرتمند، اکیپ‌های راهداری این استان به حالت آماده باش کامل درآمدند.

بوشهری ها /عبدالکریم اخترشناس شامگاه دوشنبه : اقدامات لازم به منظور کنترل سیلاب احتمالی انجام شده و تجهیزات و ماشین آلات راهداری در نقاط پر حادثه و کوهستانی که احتمال بسته شدن مسیر در آنها وجود دارد مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه طی هفته‌های اخیر برای چهارمین مرحله همه مرخصی نیروهای راهداری استان لغو شده و در آماده باش کامل قرار دارند ادامه داد: همه مسیرهای ارتباطی استان از طریق مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای رصد و مورد بررسی مستمر قرار می‌گیرند.

اخترشناس از رانندگان درخواست کرد که از عبور و مرور در مسیرهای آب رو و توقف در حاشیه پل‌ها و رودخانه‌های فصلی به طور جد خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل در بسته شدن مسیرها، از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل منتقل کنند تا در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در راستای طرح راهداری زمستانی۲۰۰ نیرو، ۱۶۴ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۱۶ راهدارخانه فعال شده است.

اخترشناس با اشاره به لغزندگی محورهای ارتباطی استان بوشهر درپی بارندگی و احتمال ریزش کوه در مسیرهای کوهستانی، از مردم خواست از سفر غیرضروری خودداری کنند.

کلیدواژه

عبدالکریم اخترشناس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر

تجهیزات و ماشین آلات راهداری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی