سیاست / شناسه خبر: 149400 / تاریخ انتشار : 1402/3/20 15:15
|

سرپرست جدید دهیاری دهقائد معارفه شد+ تصاویر و جزئیات خبر

بوشهری ها /اسماء بوستانی: بخشدار مرکزی شهرستان دشتستان گفت: فعالیت های بسیار بزرگ و ارزشمندی در روستای دهقائد انجام شده اما دهقائد به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: بخشدار مرکزی شهرستان دشتستان گفت: فعالیت های بسیار بزرگ و ارزشمندی در روستای دهقائد انجام شده اما دهقائد به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

هادی عدالت 20 خردادماه در آئین معارفه دهیار روستای دهقائد با بیان اینکه با توجه به گستردگی و جمعیت این روستا نیازمند انجام پروژه های ضروری است، عنوان کرد: پروژه های ضروری از جمله کلانتری، مخزن آب، اصلاح رمپ ورودی روستا، ایستگاه آتش نشانی و گلزار شهدای گمنام است.

عدالت با اشاره به مشکل شناسه دهیاری این روستا افزود: با رفع این مشکل دهقائد موفق به استفاده از تسهیلات دولتی می شود.

وی اصلاح بلوار ورودی روستا را بسیار ضروری دانست و در این خصوص بیان کرد: یکی از موارد مهم در پیشرفت و توسعه و زیباسازی شهرها و روستاها مبلمان شهری است و یکی از مطالبات به حق مردم است.

بخشدار مرکزی شهرستان دشتستان با تاکید بر درختکاری در تمامی نقاط روستا ادامه داد: درخت و درختکاری راه حلی مناسب برای مبارزه با انواع آلودگیها است.

عدالت دهیار سابق روستای دهقائد را فردی پرتلاش و توانمند دانست و افزود: حیاتی بدون هیچگونه نگاه خاص در تمامی فعالیت های فرهنگی پیشقدم بود.

وی ضمن تشکر از حسن انتخاب شورائیان افزود: تقدسی فردی پاکدست و بدون حب و بغض است و امیدوارم رویه دهیار قبل را جهت آبادانی این روستا بکار گیرد.

 

سرپرست دهیاری روستای دهقائد اظهار کرد: از اعتماد شورائیان کمال تشکر را دارم و امیدوارم خدمتگذار موفقی برای مردم عزیز این روستا باشم.

محمد حسن تقدسی زاده ضمن تشکر از زحمات دهیار سابق آرزوی توفیق و سربلندی برای او در همه مراحل زندگی کرد.

رئیس شورای اسلامی روستای دهقائد هدف از برگزاری مراسم را تقدیر از زحمات دهیار سابق و معرفی سرپرست دهیاری عنوان کرد و افزود: پس از چندین بار استعفای دهیار سابق به دلیل مشکلات شخصی، اعضای شورا در ارائه آخرین استعفای او موافقت خود را اعلام کردند.

محمد مهدی احمدزاده  افزود: اکنون تقدسی فردی پاکدست، انقلابی و جهادی را که با سوابق فعالیت های او نیز آشنا هستیم ببه عنوان سرپرست دهیاری این روستا انتخاب کردیم و امیدواریم شرایطی فراهم شوذد را بتوانیم این فرد پاکدست را به عنوان دهیار انتخاب کنیم.

 

احمد زاده با اعلام اینکه در ادوار گذشته فعالیت های مفید و ارزشمندی توسط شورائیان و دهیار برای اهالی روستا انجام شده است، عنوان کرد: در ادوار گذشته 80 هزار متر مربع که به نام نهضت آسفالت نامیده شد، در این روستا انجام شد و  60 هزار متر آسفالت نیز در سال 1401 در دو فاز با استفاده از قیر رایگان در این روستا انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت کارخانه بتون دهقائد تصریح کرد: آسفالت بسیاری از کوچه ها با وجود این کارخانه انجام شد که نقش ارزشمندی در توسعه این روستا داشته است.

رئیس شورای اسلامی روستای دهقائد افزود: با توجه به درخواست دید مردم آسفالت را به سمت کوچه ها بردیم و موفق به استارت پروژه بزرگ پارک نیز شدیم.

احمدزاده از شروع عملیات اجرایی جاده سلامت در آینده ای نزدیک خبر داد و در این خصوص گفت: این پروژه از انتهای بلوار کنونی تا سالن ورزشی خواهد بود، اکنون در حال پیگیری مراحل قانونی این پروژه هستیم و به محض تامین اعتبار استارت این پروژه را خواهیم زد.

محمد مهدی احمدزاده  ضمن تشکر از حمایت های بخشدار مرکزی در همه حوزه های این روستا بیان کرد: اگر بخشدار در کنار ما نبود و ما را حمایت نمی کرد اکنون شاهد پیشرفت این روستا نبودیم.

بر اساس این گزارش، در این جلسه از زحمات رسول حیاتی به عنوان دهیار سابق این روستا تقدیر شد و محمد حسن تقدسی به عنوان سرپرست دهیاری این روستا معارفه شد.

گفتنی است تقدسی سابقه فعالیت در بخشداری مرکزی این شهرستان را عهده دار بود.


 

کلیدواژه

دهیاری دهقائد

دشتستان

تودیع معارفه

روستای دهقائد

بخشدار مرکزی

هادی عدالت

محمدحسن تقدسی

شورای دهقائد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی