سیاست / شناسه خبر: 150670 / تاریخ انتشار : 1402/7/3 09:05
|

رئیس و دادستان جدید دادگستری شهرستان دشتستان معارفه شدند+جزئیات حبر

فرماندار دشتستان گفت: دستگاه قضا در ساختار حاکمیتی نقش مهمی دارد و در شهرستان دشتستان آنگونه که می بایست حق این دستگاه ادا نشده است.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: آئین تکریم و معارفه رئیس و دادستان دادگستری شهرستان دشتستان ۳ مهرماه برگزار شد.

 
فرماندار دشتستان گفت: دستگاه قضا در ساختار حاکمیتی نقش مهمی دارد و در شهرستان دشتستان آنگونه که می بایست حق این دستگاه ادا نشده است. 
 
احمد بنافی سوم مهرماه در آئین معارفه و تکریم رئیس و دادستان دادگستری این شهرستان بیان کرد: مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد. با حجم وسیع پرونده هادر تمامی حوزه ها با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم. در این خصوص باید ساختار جدیدی جهت رفع مشکلات این حوزه اندیشیده شود.
 
وی با اعلام اینکه فضای افکار عمومی دائما مورد سوال و هجمه قرار می گیرد، افزود: دستگاه قضا بسیار دستگاه  مهمی است و با چالش ها ی زیادی روبرو است.
 
---
 
بنافی با اشاره به فعالیت های مثبت انجام شده در این حوزه عنوان کرد: در کنار این کمبودها فعالیت های ارزشمندی نیز صورت گرفته است. به صورتی که از ۶ بخش این شهرستان، ۵ بخش دارای دادگستری است و تنها بخش ارم از این نعمت محروم است که ان شالله این بخش نیز صاحب دادگستری خواهد شد.
 
فرماندار دشتستان با بیان اینکه در استان بوشهر شاهد رشد و پیشرفت در دستگاه قضا هستیم، افزود: عمده مشکلات این حوزه باعث عدم رضایت مردم شده است اما با در دستور کار قرار گرفتن حقوق عامه و مباحث مربوط به آن فعالیت های بزرگی در استان انجام و باعث افزایش میزان رضایت مردم شده است.
 
بنافی فضای حاکم بر دستگاه قضا در دشتستان را فضای تعامل و همدلی اعلام کرد و ادامه داد: با همین اتحاد، همدلی و تعامل، از سال گذشته تاکنون شاهد کمترین تنش در شهرستان بوده ایم.
 
بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر برگزار شد،  از رئیس سابق دادگستری شهرستان دشتستان حسین عزمی تقدیر و محمود شاه صادقی به عنوان رئیس جدید دادگستری دشتستان معرفی شد.
 
گفتنی است در این جلسه از تلاش های یاسر حیدری دادستان سابق این شهرستان تقدیر و عباس رستگار به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.
 از تلاش های رئیس سابق دادگاه بخش شبانکاره نیز تقدیر و اسماعیل صفایی به عنوان رئیس این دادگاه معرفی شد.
 
 
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
  
 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

دادگستری

دادستان

معارفه

تودیع معارفه

بوشهری ها

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی