سیاست / شناسه خبر: 149425 / تاریخ انتشار : 1402/3/30 09:50
|
معاون دادستان بوشهر:

۵۰۰ میلیارد تومان کالای انبارهای اموال تملیکی در استان بوشهر تعیین تکلیف شد

بوشهری ها /معاون دادستان بوشهر گفت: از اول امسال تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان فروخته و تعیین تکلیف شد.

بوشهری ها /معاون دادستان بوشهر گفت: از اول امسال تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان فروخته و تعیین تکلیف شد.

 

یوسف مختاری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: افزون بر این ۲۵۵ میلیارد تومان از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان در قالب مزایده به فروش رسید.

وی افزود: از این میزان کالاهای به مزایده گذاشته شده، ۱۷۶ میلیارد تومان مربوط به فروردین و اردیبهشت و ۷۹ میلیارد تومان نیز مربوط به مزایده خرداد ماه است.

معاون دادستان بوشهر تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها تلاش شده کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی (متروکه، قاچاق، کالاهای فاقد رای و دارای رای) تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: براین اساس در زمان حاضر بخش اعظمی از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان مربوط به سال‌های ۸۸ تا ۹۸ و خودروها و ماشین‌های راهسازی تعیین تکلیف شده به نحوی که به طور تقریبی کالای رسوبی در این انبارها وجود ندارد.

به گفته مختاری کالاهای باقی مانده نیز بیشتر مربوط به سال ۱۴۰۲ و بخشی هم مربوط به سال ۱۴۰۱ است که باید تعیین تکلیف شوند.

معاون دادستان استان بوشهر یادآور شد: همچنین حدود ۱۱۸ خودرو باقی مانده که با توجه رایزنی‌های انجام شده با دادسری تهران به زودی تعیین تکلیف می‌شوند.

وی اظهار کرد: دستور کار این خودروها با دادسرا و دادستانی تهران است که باید تعیین تکلیف شوند، در زمان حاضر دستور کار از رئیس کل گرفته و مراتب به دادستانی تهران اعلام شده است.

مختاری با اشاره به توقیف برخی از کالاهای خوراکی و نوشیدنی موجود در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر گفت: از اول سال تا کنون ۱۰ میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال کالا امحا شده است.

معاون دادستان بوشهر گفت: هدف از اقدامات صورت گرفته تعیین تکلیف و جلوگیری از رسوب کالاهای بیت المال در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر است.

 

کلیدواژه

دادستان بوشهر

اموال تملیکی

استانداری بوشهر

بوشهری ها

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی