سیاست / شناسه خبر: 149445 / تاریخ انتشار : 1402/3/31 12:42
|

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر: حمایت ویژه دولت سیزدهم از مشاغل خانگی در استان بوشهر

بوشهری ها /جلسه کمیته مدیریتی اشتغال به ریاست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.

بوشهری ها /جلسه کمیته مدیریتی اشتغال به ریاست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ مصدق کشاورزی در این جلسه با اشاره به اعتبارات مشاغل خانگی که منظم، مدون و قابل رصد است، گفت: در سال جاری۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به این استان تخصیص یافته است.
کشاورزی اضافه کرد: امسال تنوع بانک‌های عامل بیشتر شده و از 3 بانک به 8 بانک و موسسه مالی افزایش یافته است.
کشاورزی با بیان اینکه مشاغل خانگی نشان داده است که با اعتبارات کم می توان کار های بزرگ را انجام داد، بیان کرد: آنچه که نیاز مند استان بوشهر است حرکت به سمت ماغل خانگی در همه حوزه ها است.
دبیر کارگروه اشتغال استان بوشهر گفت: نگاه تمامی دستگاه های اجرایی و بانک استان به مشاغل خانگی باشد زیرا میتوان با حمایت از مشاغل خانگی بر روی معیشت مردم موثر باشیم.
وی گفت: با حمایت استاندار بوشهر در شهرستان‌ها نیز شرایطی را فراهم کرده ایم که با ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه مشاغل خانگی، بتوانیم اتصال به بازار را انجام دهیم.
کشاورزی افزود : کشور های در حال توسعه دنیا یکی از شاخصه های اقتصادی آن ها مشارکت اقتصادی بانوان است که ما در این حوزه نیاز مند تلاش و برنامه ریزی دقیق تری داریم.
این مقام مسئول بیان کرد: : برای دستیابی سریع‌تر متقاضیان، مجوز512رسته مشاغل خانگی به صورت الکترونیک و در کمتر از ۲۰ دقیقه صادر می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان نخواهد داشت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در پایان گفت: با توجه به ابلاغ بانک مرکزی به بانک توسعه تعاون 118میلیارد ریال، بانک رفاه کارگران102میلیارد ریال، پست بانک 86میلیارد ریال، بانک ملی 167 میلیارد ریال، بانک صادرات 183 میلیارد ریال، بانک تجارت 183میلیارد ریال، بانک ملت 183میلیارد ریال و بانک قرض الحسنه مهر ایران 183 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده است.

کلیدواژه

اداره کار و تعاون

مصدق کشاورزی

مشاغل خانگی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی