سیاست / شناسه خبر: 149622 / تاریخ انتشار : 1402/4/12 09:55
|
به مناسبت دهه امامت و ولایت؛

جشن وصال ۲۰ زوج جوان در گناوه برگزار شد

گناوه- جشن ازدواج آسان ۲٠ زوج جوان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه در قالب جشن‌های وصال ویژه ایام دهه امامت و ولایت در گناوه برگزار شد.

بوشهری ها /جشن ازدواج آسان ۲٠ زوج جوان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه در قالب جشن‌های وصال دهه امامت و ولایت با حضور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در تالار طاووس گناوه برگزار شد.

فرماندار گناوه یکشنبه شب در این آئین با تبریک ایام دهه امت و ولایت و تبریک به زوج‌های جوان اظهار داشت: این گونه برنامه‌ها و آئین‌ها باید در جهت ترویج ازدواج آسان و تشکیل خانواده تداوم داشته باشد و همه در این زمینه کمک و همکاری کنند

محمد تقی صفری افزود: در دین مبین اسلام بر امر مقدس ازدواج سفارش بسیار شده است و رهبر معظم انقلاب و دولت آیت الله رئیسی نیز نسبت به این امر و جوانی جمعیت تأکیدات دارند که در همین راستا در شهرستان گناوه گام‌های مؤثری برداشته شده است.

وی گفت: امروز به برکت دهه امامت و ولایت شاهد جشن ازدواج ۲۰ زوج جوان در شهرستان هستیم که امید است فرزندانی همچون شهید سلیمانی برای جامعه اسلامی تربیت و پرورش دهند.

 

جشن وصال ۲۰ زوج جوان در گناوه برگزار شد

وی گفت: همه باید در این زمینه دست به دست هم دهند و همکاری کنند تا زمینه و بستر ازدواج آسان فراهم شود و جوانان بتوانند به دور از تجملات تشکیل خانواده دهند.

صفری خاطر نشان کرد: همچنین امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بیش از ۱۰۹ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در بندر ریگ شهرستان گناوه اهدا شد تا بتوان گامی در جهت تأمین مسکن این خانواده‌ها برداشت.

قرائت خطبه عقد توسط امام جمعه گناوه، موسیقی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز از جمله بخش‌های این جشن باشکوه بود.

در این جشن هدایایی از طرف مسئولان تقدیم به این زوج‌ها شد.

کلیدواژه

بوشهر

دهه امامت و ولایت

گناوه

محمد تقی صفری

ازدواج آسان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی