سیاست / شناسه خبر: 149639 / تاریخ انتشار : 1402/4/12 14:57
|

معاون اقتصادی استاندار بوشهر؛ حق مردم استان بوشهر را از بانک های خصوصی خواهم گرفت

بوشهری ها / اسماء بوستانی: معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: حق مردم استان بوشهر را از بانک های خصوصی خواهم گرفت.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: حق مردم استان بوشهر را از بانک های خصوصی خواهم گرفت.

علی باستین 12 تیرماه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان بوشهر اظهار کرد: همکاری بانک های دولتی در خصوص پرداخت تسهیلات تبصره 16  به مردم استان بوشهر بسیار خوب بوده اما بانک های خصوصی هیچ گونه همکاری در این راستا نداشته اند به همین دلیل اعلام می کنم که حق مردم استان بوشهر را از بانک های خصوصی خواهم گرفت.

باستین با اعلام اینکه تسهیلات تبصره 16 با هدف ایجاد اشتغال و رفع محرومیت از مناطق محروم در استان بوشهرپرداخت می شود، عنوان کرد: طبق بررسی ها ی انجام شده اعتباری بالغ بر هزار و 446 میلیارد تومان سهم این استان ابلاغ شده که از این اعتبارحدود 700 میلیارد تومان تسهیلات به مردم استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بانک ها با سرعت عمل خوب در حال پرداخت این تسهیلات هستند، ادامه داد:  تعدادی از بانک های خصوصی نیز در این راستا همکاری خوبی داشتند اما تدابیر لازم در خصوص عدم همکاری برخی بانک های خصوصی به زودی اتخاذ خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهردر این خصوص افزود: با توجه به اینکه مهلت پرداخت تسهیلات تبصره 16 به مردم تا پایان تیرماه است به تمامی بانک های استان اعلام کردیم با تمام توان تا پاسی از شب در بانک پرداخت ها را انجام دهند و هیچ گونه تعللی صورت نگیرد تا شاهد ایجاد اشتغال در استان شویم.

باستین از تاکید به دستگاه های اجرایی و حضورشان در بانک ها جهت سهولت در پرداخت این تسهیلات خبر داد و بیان کرد:  تمامی مسئولین مربوط موظفند جهت  پرداخت تسهیلات تبصره 16 در بانک ها حضور یابند و نسبت به  پرداخت تسهیلات متقاضیان اقدام و پیگیریهای لازم را انجام دهند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر اعلام کرد: متقاضیانی که پرونده ناقص در بانک  دارند ظرف 48 ساعت آینده  جهت تکمیل  پرونده خود اقدام نمایند در غیر این صورت سهمیه آن ها حذف و به متقاضی دیگری پرداخت خواهد شد.

 باستین با بیان اینکه منتظر متقاضیانی که بیشتر از 48 ساعت جهت تکمیل پرونده به بانک مراجعه نکردند نمی مانیم، ادامه داد:  فرمانداران تمامی شهرستان های استان موظفند که جهت  ارائه گزارش آخرین پرداخت دستگاه ها و بانک ها در سطح شهرستان اقدام کنند.

وی با اشاره به مصارف 36 درصدی بانک های دولتی از آغاز دولت سیزدهم عنوان کرد: مصارف بانک های دولتی در استان بسیار خوب است؛ در حالی که در ابتدای دولت سیزدهم در استان بوشهر این نسبت 36 درصد بود واکنون به 83 درصد رسیده است.

 

 

 

 

 


 

کلیدواژه

استاندار بوشهر

علی باستین

تسهیلات تبصره 16

اشتغال

استان بوشهر

بوشهری ها

روزنامه پیام عسلویه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی