ورزش / شناسه خبر: 149640 / تاریخ انتشار : 1402/4/12 17:01
|

آیا ماجرای استقلالی شدن بیرانوند یک پرسپولیسی را به کام مرگ کشاند؟

بر اساس اخبار و شایعاتی که در فضای مجازی به راه افتاده، دو نفر در پشت پرده انتقال احتمالی بیرانوند به استقلال قرار دارند.

بوشهری ها / بر اساس اخبار و شایعاتی که در فضای مجازی به راه افتاده، دو نفر در پشت پرده انتقال احتمالی بیرانوند به استقلال قرار دارند.

به گزارش بوشهری ها به نقل از «اطلاعات آنلاین»، موج نگرانی در میان هواداران پرسپولیس از شب گذشته به شکل فزاینده ای پیش رفته است و آنها هر لحظه بیش از پیش انتقال احتمالی شماره یک محبوب تیم شان به اردوگاه رقیب را باور می کنند.

هنوز دقیقا هیچکس نمی داند که در آخرین ملاقات رضا درویش و بیرو چه گذشته و چه کلماتی سنگربان قرمزها را به مرزی از انفجار رساند که دست به تصمیم انتحاری بزند و برای مذاکره راهی باشگاه استقلال شود.

شب گذشته برای پرسپولیسی ها به سختی گذشت. آنها نمی توانند انفجار این بمب نقل و انتقالاتی را زیر پای خود تصور کنند.

بیرو دقایقی قبل با در دست داشتن برگه فسخ قرارداد سازمان لیگ را ترک کرد تا همه چیز مهیای یک انتقال جذاب برای آبی ها و کابوسی بزرگ برای قرمزها شود.


باشگاه پرسپولیس به این اتفاقات واکنش رسمی نشان نداده است و تنها حسین خبیری عضو هیات مدیره آنها چند خطی نوشت. وی مدعی شده که با این اتفاق او نیز به همراه دیگر هواداران نگران این تیم نتوانسته تا صبح بخوابد.

خبیری در بخشی از متنی که منتشر کرده البته مدعی شده که به زودی پاسخ سختی به افرادی که زیر پای گلر ملی‌پوش نشسته‌اند تا او را هوایی کنند خواهند داد.

در همین حال خبر تلخ اما تائید نشده ای مبنی بر سکته و فوت یک هوادار پرسپولیس به گوش رسید؛ هواداری که ظاهرا شنیدن خبر حضور بیرو در استقلال حکم پایان زندگی اش را داشته است.

اینکه طی ساعات آینده چه اتفاقاتی در این زمینه رخ دهد هنوز مشخص نیست، هر چند مدیران پرسپولیس از شب گذشته به دنبال منصرف کردن دروازه بان خود هستند و البته موفق به یافتن وی نشده اند.

ضمنا بر اساس اخبار رسیده دو چهره مطرح که مالک دو هواپیمایی داخلی هستند در این زمینه قصد کمک به استقلالی ها را دارند ومبلغ هنگفت این انتقال بنا بر اخبار رسیده طی دو فقره چک از سوی آنها به یاغی جدید فوتبال ایران داده خواهد شد البته به شرطی که یک فرضیه بزرگ محقق نشود؛ فرضیه ای که می گوید همه این ماجرا پشت پرده ای به نام بازارگرمی علیرضا بیرانوند برای مدیران پرسپولیس را دارد تا سر کیسه را حسابی شل کنند و ...

کلیدواژه

بیراوند

پرسپوبیس

استقلال

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی