ورزش / شناسه خبر: 149643 / تاریخ انتشار : 1402/4/12 17:11
|

هجوم گسترده هواداران سرخابی‌ها به صفحه علیرضا بیرانوند +عکس

بوشهری هاهواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که روز و ساعاتی ملتهبی را می‌گذرانند آخرین پست اینستاگرام بیرانوند را کامنت‌باران کردند.

 

 پس از هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که روز و ساعاتی ملتهبی را می‌گذرانند آخرین پست اینستاگرام بیرانوند را کامنت‌باران کردند.
 
به گزارش «اطلاعات آنلاین»، پس از حواشی امروز بر سر فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس و مذاکرات جدی او با استقلال، کامنت‌های آخرین پست اینستاگرام دروازبان شماره یک تیم ملی به حدود ۳۵ هزار رسید که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.حواشی امروز بر سر فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس و مذاکرات جدی او با استقلال، کامنت‌های آخرین پست اینستاگرام دروازبان شماره یک تیم ملی به حدود ۳۵ هزار رسید که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

هجوم گسترده هواداران سرخابی‌ها به صفحه علیرضا بیرانوند +عکس
 

هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که روز و ساعاتی ملتهبی را می‌گذرانند آخرین پست اینستاگرام بیرانوند را کامنت‌باران کردند.
 

پس از حواشی امروز بر سر فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس و مذاکرات جدی او با استقلال، کامنت‌های آخرین پست اینستاگرام دروازبان شماره یک تیم ملی به حدود ۳۵ هزار رسید که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

 

کلیدواژه

سرخابی ها

علیرضا بیراوند

پرسپولیس

استقلال

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی