سیاست / شناسه خبر: 149660 / تاریخ انتشار : 1402/4/13 10:43
|
فرماندار جم:

کتابخانه‌های سیار در شهرستان جم راه‌اندازی شود

فرماندار جم خواستار راه‌اندازی کتابخانه سیار شد و گفت: ادارات و دستگاه‌های فرهنگی در راستای ترویج جشنواره کتابخوانی رضوی همکاری کنند.

بوشهری ها /محمد احمدپور صبح سه‌شنبه در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم اظهار داشت: همکاری ادارات و ارگان‌ها در برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی لازمه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

فرماندار جم اضافه کرد: انتظار داریم تمامی ادارات و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در جهت تبلیغ و ترویج این جشنواره همکاری مضاعف با کتابخانه‌های شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به کتاب و کتابخوانی در شهرستان، خواستار گسترش کتابخانه‌ها در مدارس و راه‌اندازی کتابخانه سیار در سطح شهرستان جم شد.

احمدپور با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: همکاری ادارات و ارگان‌ها در برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی لازمه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و انتظار داریم تمامی ادارات و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در جهت تبلیغ و ترویج این جشنواره همکاری مضاعف با کتابخانه های شهرستان داشته باشند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، با معرفی منابع دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، نحوه ثبت نام و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی در این جشنواره را تشریح کرده و.

سمیه شادکام خواستار همکاری همه ادارات و دستگاه‌های فرهنگی در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح شهرستان شد.

شهردار جم نیز با بیان اینکه کتابخانه از ارکان مهم در توسعه فرهنگی جامعه است، از احداث کتابخانه در شهر جم خبر داد و افزود: در حال انجام مقدمات آن هستیم.

بخشداران و دهیاران حاضر در این نشست، آمادگی خود را برای همکاری با کتابخانه ها در راستای ایجاد فضای مطالعاتی در سطح روستاها ابراز داشتند

کلیدواژه

محمد احمدپور

کتابخانه سیار

شهرستان جم

جشنواره کتابخوانی رضوی

توسعه فرهنگی جامعه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی