سیاست / شناسه خبر: 150047 / تاریخ انتشار : 1402/5/3 12:51
|

مسیر ارتباطی جم - سیراف ایمن سازی شد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان جم گفت: مسیر ارتباطی جم - سیراف که شامگاه دوشنبه دچار ریزش کوه شده بود با حضور به موقع راهداران در محل در زمان حاضر پاکسازی و ایمن‌سازی شده و تردد در این محور روان است.

بوشهری ها /نعمت‌الله حاتمی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۲۳ شب گذشته در کیلومتر ۱۰ نزدیک روستای حرمی در مسیر سیراف - جم کوه دچار ریزش شد که این حادثه تلفاتی نداشت و فقط خسارت جزیی به خودروی پژو در حین عبور وارد شد.

مسیر ارتباطی جم - سیراف ایمن سازی شد

وی ادامه داد: عملیات برداشت ریزش‌ها در قالب ۲ اکیپ راهداری انجام و ساعت یک بامداد سه‌شنبه مسیر جم - سیراف ایمن سازی و بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جم از مردم و مسافران خواست درصورت مشاهده هرگونه مشکل جاده‌ای با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس گرفته تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی یادآورشد: محور جم- سیراف به دلیل شرایط توپوگرافی و کوهستانی، در برخی از روزهای سال دچار ریزش سنگ می‌شود که اداره راهداری شهرستان برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، به صورت مستمر اقدام به لق‌گیری ارتفاع‌ها و دامنه‌های منتهی به جاده می‌کند.

کلیدواژه

اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان جم

جم - سیراف

شهرستان جم

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی