سیاست / شناسه خبر: 150227 / تاریخ انتشار : 1402/5/19 11:36
|
رئیس پلیس راهور استان بوشهر خبر داد؛

توقیف خودروهای با پلاک مخدوش و جعلی

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از توقیف خودروهای با پلاک جعلی و دستکاری شده خبر داد.

بوشهری ها /سرهنگ جابر پاپری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: رعایت قانون باید توسط همه رانندگان و صاحبان وسایل نقلیه در دستور کار باشد.

 

وی اضافه کرد: رانندگان انتظار می‌رود که از هر گونه رفتار مغایر قانون و حقوق شهروندی اجتناب کرده و در راستای ایمنی تردد و انتقال فرهنگ صحیح رانندگی همراه و همکار پلیس راهور باشند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر افزود: برابر گزارش‌های واصله با مرکز اطلاع رسانی پلیس در خصوص تخلفات حادثه ساز یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ دارای پلاک مخدوش در شهر جم، در این راستا دستورات لازم به پلیس راهور جم ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهور جم با اقدامات پلیسی، خودروی یاد شده را مورد رصد قرار داده و نسبت به توقیف آن برابر قانون اقدام کردند.

پاپری ادامه داد: در بررسی‌های بعدی از خودرو مشخص شد که پلاک کاملاً دست نویس و جعلی بوده و راننده با استفاده از روکش رنگی سعی در پنهان کردن شماره ارقام داشته است و بدین وسیله به رفتارهای مخاطره آمیز خود در رانندگی اقدام می‌کرد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر اضافه کرد: در راستای ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی خودرو مورد نظر به پارکینگ انتقال و راننده جهت سیر مراحل قضائی به دادگاه معرفی شده است.

 

کلیدواژه

پلیس راهور استان بوشهر

سرهنگ جابر پاپری

قانون مجازات اسلامی

شهرستان جم

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی