سیاست / شناسه خبر: 150373 / تاریخ انتشار : 1402/5/30 09:23
|

۲۸۰ میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز مدارس تنگستان مصوب شد

فرماندار تنگستان گفت: در سال جاری ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور نوسازی، احداث و تأمین تجهیزات مدارس تنگستان مصوب شده است.

بوشهری ها /احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه‌ی شروع سال تحصیلی جدید قرار گرفته‌ایم باید با همت مسئولان، دستگاه‌های اجرایی، شهرداران، دهیاران و با مشارکت انجمن اولیا مدارس، خیرین و گروه‌های جهادی نیازهای سخت افزاری مدارس تهیه، و به طوری که با ورود دانش آموزان مدارس سطح شهرستان آمادگی لازم جهت استقبال این عزیزان را داشته باشد.

 

 

فرماندار تنگستان ادامه داد: به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، طرح همیار مدرسه از ابتدای سال تحصیلی در مدارس شهرستان اجرا خواهد شد.

لطفی عنوان کرد: در طرح همیار مدرسه به ۲ موضوع اول تأمین نیازهای سخت افزاری مدارس و دوم برگزاری کلاس‌های تقویتی، فوق برنامه و همچنین کنکور با استفاده از اساتید مجرب بومی و غیر بومی در طول سال تحصیلی به صورت خاص پرداخته می‌شود.

وی اضافه کرد: توانمندسازی متناسب با نیاز روز معلمان به عنوان یکی از محوری ترین امور باید به طور پیوسته صورت پذیرد به طوری که آموزگاران با شناخت آسیب‌ها و چالش‌های پیشرو دانش آموزان بتوانند با تدبیر مناسب زمینه یادگیری دانش آموزان را بیشتر فراهم کنند و با انجام سلسله برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، اجتماعی و خصوصاً ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان زمینه‌ی شکل گیری شخصیت و توفیقات دانش آموزان را فراهم کنند.

لطفی خاطرنشان کرد: در بودجه سال جاری، با توجه به اهمیت موضوع تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش، ۲۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان جهت نوسازی تعداد ۳۱ مدرسه از یک کلاسه تا ۱۳ کلاسه و همچنین تجهیزات مورد نیاز از میز و نیمکت، وسایل سرمایشی مصوب شده است.

 

کلیدواژه

احمد لطفی

تنگستان

مدارس

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی