سیاست / شناسه خبر: 150493 / تاریخ انتشار : 1402/6/6 17:52
|

شهردار برازجان؛ در هفته دولت ۳۷ پروژه افتتاح و ۴ پروژه کلنگ زنی می شود

شهردار برازجان گفت: در هفته دولت توسط شهرداری برازجان 37 پروژه افتتاح و 4 پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: شهردار برازجان گفت: در هفته دولت توسط شهرداری برازجان 37  پروژه افتتاح و 4 پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

مرتضی قدوسی 6 شهریورماه در آئین کلنگ زنی ایستگاه شماره 3 آتش نشانی، اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری خدمت رسانی به همه مردم و برقراری عدالت در انجام پروژه ها است.
 
قدوسی وجود سومین ایستگاه  آتشنشانی برای شهر را ضروری دانست و در این خصوص عنوان کرد: امروز این پروژه با زیربنای 1060 متر مربع و اعتبار 30 میلیارد ریال در بلوار خامنه ای واقع در خیابان مساوات آغاز عملیات اجرایی می شود.
 
شهردار برازجان پروژه های کلنگ زنی را بهسازی بلوار معلم، احداث ایستگاه شماره 3 آتشنشانی، بهسازی بلوار مولوی و ایوان و رواق ورودی خیابان مصلی اعلام کرد و افزود: در این هفته 37 پروژه عمرانی و زیبا سازی نیز افتتاح خواهد شد که  این مهم نشان از تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری است.
 
 
قدوسی با بیان اینکه  به یمن و برکت جمهوری اسلامی پارک دانش آموز با مساحت ۲۷۰ متر مربع با اعتبار ۴ میلیارد تومان افتتاح شده است، افزود: ۲۰ گونه گیاهی کنوکارپوس که خسارت بار بودند از این پارک حذف و ۱۰۰ اصل درخت جایگرین شد.
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
وی افزود: مجموعه بازی کودکان، استراحت و رفاهی بازنشستگان، وسایل مبلمان شهری و برج نوری در این پارک انجام شده و  پایه چراغ های پارکی نیز نصب خواهد شد و به اهالی این محله هدیه خوهد شد.
 
فرماندار دشتستان در این مراسم ضمن تلاش از شهردار برازجان در خصوص پروژه های هفته دولت عنوان کرد: امروزه در استان و شهرستان شاهد رشد و تعالی و میشرفت هستیم. شهرداری فعال و پرتلاش است و پروژه های امروز نشان دهنده این تلاش هاست.
 
 
 
 
 
.

کلیدواژه

هفته دولت

شهردار برازجان

پارک دانش آموز

افتتاح

کلنگ زنی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی