سیاست / شناسه خبر: 181462 / تاریخ انتشار : 1403/2/24 21:47
|

همایش بزرگ کونگ فو کاران در دشتستان برگزار می شود/ رئیس هیئت کونگ فو دشتستان: دشتستان نگین کونک فوی استان و کشور است

بوشهری ها /اســــماء بوستــــانی: رئیس هیئت کونگ فو دشتستان از برگزاری همایش بزرگ کونگ فوکاران این شهرستان خبر د اد.

بوشهری ها /اســــماء بوستــــانی: رئیس هیئت کونگ فو دشتستان از برگزاری همایش بزرگ کونگ فوکاران این شهرستان خبر د اد.

به گزارش بوشهری ها، یدالله بناری 24 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، دشتستان را نگین کونگ فوی استان بوشهر و کشور دانست و اظهار کرد: در سال گذشته با اعزام 20 تیم به مسابقات کشوری موفق به کسب مدال های طلا، نقره و برنز و یک دوره نیز قهرمان کشوری شدیم.

بناری با اعلام اینکه در سال گذشته مقام اول و دوم شهرستانی را نیز کسب کردیم، افزود: تعداد ورزشگاران ما تا سال های گذشته بیش از 650 نفر بود اما با وجود مشکلات زیرساختی و ورود ویروس کرونا شاهد ریزش زیادی از ورزشکاران هستیم.

وی ادامه داد: اکنون قریب به 300 ورزشکار در این رشته مشغول به فعالیت هستند.

 

---
 

رئیس هیئت کونگ فو دشتستان از همایش بزرگ کونگ فوکاران در برازجان خبر داد و در این خصوص گفت: این همایش در دو بخش تمرین و شکستن اجسام سخت، جمعه 28 اردیبهشت ماه با حضور عموم مردم در سالن امام خمینی (ره) برازجان برگزار خواهد شد.

بناری با اعلام اینکه مهر ماه و بهمن ماه سال جاری میزبان مسابقات استانی و کشوری در این شهرستان خواهیم بود، به شرح موفقیت های کسب شده این هیئت پرداخت و عنوان کرد:  در مسابقات قزوین مدال طلا و نقره، مسابقه کشوری به میزبانی تهران مدال طلا و نقره و برنز را کسب کردیم.

وی از موفقیت های استانی این هیئت نیز بیان کرد: طی دو مرحله برگزاری مسابقات استانی در آب پخش  موفق به کسب مقام اول تیمی و 12 مدال طلا و 4 نقره و 6 برنز شدیم.

بناری ادامه داد: در مسابقات جم 11 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز و در آبدان مقام دوم استانی را کسب کردیم و بانوان نیز موفق به کسب مقام دوم استانی شدند.

رئیس هیئت کونگ فو دشتستان با اعلام اینکه برای میزبانی مسابقات کشوری تمامی زیرساخت ها مهیا است، افزود: در سال 1397 نیز  در بیش از سه مسابقه کشوری شرکت کردیم و و با افتخار و قهرمانی برگشتیم. خوشبختانه پس از اتمام مسابقات درجه استان برتر در این حوزه ورزشی را کسب کردیم و به عنوان مربی برتر انتخاب شدم.

وی ضمن گلایه از نبود سالن تخصصی کونگ فو در این شهرستان، اظهار کرد: سالنی که در حال حاضر در آن مشغول به تمرین هستیم استاندارهای لازم این رشته ورزشی را ندارد و اعتباراتی که به هیئت های ورزشی تخصیص می یابد پاسخگوی نیازهای هر هیئت نیست.

بناری از وجود 80 مربی دارای کارت مربی گری رسمی فدراسیون خبر داد و در این خصوص گفت: به دلیل عدم وجود فضای کافی تعداد مربیانی که باشگاه دارند 20 نفر اعم از 10 مربی آقا و 10 مربی خانم هستند.

 

---

 

---

 

 

 

---

کلیدواژه

دشتستان

کونگ فو

یدالله بناری

ورزش و جوانان

بوشهری ها

ارسال نظرات

captcha