سیاست / شناسه خبر: 150560 / تاریخ انتشار : 1402/6/12 09:27
|

اراضی تصرفی بنیاد مسکن تعیین تکلیف می شود

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر تصریح کرد: اراضی ملی و تصرفی بنیاد مسکن تعیین تکلیف خواهند شد و در اختیار این نهاد قرار خواهند گرفت‌.

بوشهری ها /دادستان عمومی و انقلاب بوشهر تصریح کرد: اراضی ملی و تصرفی بنیاد مسکن تعیین تکلیف خواهند شد و در اختیار این نهاد قرار خواهند گرفت‌.

عمار شهنیایی در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: زمینهایی که توسط افراد تصرف شده به بیت‌المال بازمی‌گردند.
وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت تأمین مسکن مورد نیاز جامعه نیازمند در اختیار داشتن زمین‌های مناسبی است، که در این راستا تلاش می‌شود جهت تعیین تکلیف وضعیت پرونده‌های اراضی تصرفی در استان تسریع شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب دادستان جدید عمومی و انقلاب بوشهر، گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن در بخشهای عمران روستایی، مسکن روستایی و شهری را تشریح کرد.
در این نشست همچنین مدیرعامل بنیاد بتن ارم  گزارشی از عملکرد این بنیاد در پروژه‌های نهضت ملی ارائه کرد و در ادامه رییس اداره حقوقی بنیاد مسکن استان گزارشی از آخرین وضعیت پرونده های تصرفی در استان را ارائه داد.

کلیدواژه

بنیاد مسکن

بوشهر

دادگستری

عمار شهنیایی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی