سیاست / شناسه خبر: 150567 / تاریخ انتشار : 1402/6/12 13:38
|

شبکه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی گناوه تقویت شد

مدیر امور آب و فاضلاب گناوه از تقویت شبکه آبرسانی به تعدادی از روستاهای بخش مرکزی گناوه با اتصال به خط انتقال آب پایانه‌های نفتی خبر داد.

بوشهری ها /محمد رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیگیری مکرر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و حمایت همه جانبه فرماندار شهرستان گناوه و نیز تلاش مجموعه آبفا شهرستان و با موافقت و همراهی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت در استان بوشهر، انشعاب ۲ اینچ به خط لوله آب شرب پایانه‌های نفتی جزیره خارگ جهت تأمین آب خانوارهای روستاهای بخش مرکزی در ایام کم‌آبی تا پایان مهرماه متصل شد.

شبکه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی گناوه تقویت شد

مدیر امور آب و فاضلاب گناوه افزود: با توجه به حساسیت موضوع و وجود تنش آبی در منطقه، موضوع از طریق نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلام پیگیری شد که نماینده مجلس از طریق مذاکره با مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران در یک ماه گذشته مجوز این موضوع حائز اهمیت اخذ شد.

وی اظهار داشت: با حضور تیم‌های عملیاتی آب و فاضلاب استان و تلاش نیروهای آبفا گناوه در حال حاضر اتصال به خط انتقال آب پایانه‌های نفتی انجام شده است که با اجرای ۴۰۰ متر خط لوله، این انشعاب به خط انتقال روستای بهمنیاری غربی شهرستان متصل شد.

محمد رضایی با اشاره به برخی طرح‌های آبفا در شهرستان گناوه خاطر نشان کرد: مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فنی جهت رفع تنش‌های آبی برای نقاط مختلف شهرستان گناوه به مراحل نهایی رسیده است که پس از تخصیص اعتبارات لازم اجرا و نیز به اطلاع مردم شریف شهرستان گناوه خواهد رسید.

کلیدواژه

گناوه

آب و فاضلاب گناوه

محمدرضایی

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی