سیاست / شناسه خبر: 150603 / تاریخ انتشار : 1402/6/20 09:39
|

پیشرفت ۹۶ درصدی تعمیرات اساسی در شرکت پالایش گاز فجر جم

مدیر عملیات شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: عملیات تعمیرات اساسی سومین واحد شیرین‌سازی شرکت پالایش گاز فجر جم ۹۶ درصد پیشرفت دارد و به زودی پایان می پذیرد.

بوشهری ها /حمید اله‌وردی روز دوشنبه در گفت‌وگو اظهار کرد: با رعایت تمامی شاخص‌های ایمنی، محیط زیست و بهداشت ( HSE ) و مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با آغاز تعمیرات اساسی آخرین واحد، زمینه اتمام تعمیرات اساسی سومین واحد شیرین‌سازی شرکت پالایش گاز فجر جم پایان می‌پذیرد.

وی افزود: انتظار می‌رود با این تعمیرات، دریافت گاز غنی از میادین بالادستی و تصفیه و ارسال آن به خطوط لوله گاز سراسری برای مصارف داخلی و صادرات همراه با تولید محصولات جانبی میعانات گازی و گاز مایع (LPG) تسریع شود.

مدیر عملیات شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: با وجود این که شاهد کاهش خوراک ارسالی از حوزه های بالادستی هستیم اما همکاران ما با یک فعالیت جهادی شبانه روزی، به کلیه تعهدات تکلیفی خود که از طرف ستاد شرکت ملی گاز ایران ابلاغ می شود، عمل کرده اند.

اله‌وردی یادآور شد: نتیجه این فعالیت‌ها، تولید گاز حداکثری و تزریق به شبکه برای عمل به تعهدات در زمستان سال گذشته بوده است.

وی بیان کرد: این فعالیت‌ها در شرایط هوای گرم تابستان و البته با رعایت اصول و مقررات بهداشت و ایمنی و بدون ایجاد حوادثی در حین کار انجام شده است.

مدیر عملیات شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: تعمیرات اساسی برای ارتقا و افزایش عمر، محافظت و نگهداری از دستگاه‌ها و زمینه‌سازی برای استمرار تولید گاز در فصل زمستان است.

وی عنوان کرد: بخش عمده‌ای از فعالیت های تعمیرات به شست و شو و تمیز کاری دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های حساس، تعمیرات لازم بر روی برج‌ها، مبدل‌ها، مخازن و فیلترها بوده که از هر گونه اختلال در تولید و انتقال گاز جلوگیری می کند.

کلیدواژه

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم

میدان گازی پارس جنوبی

گاز

حمید اله‌وردی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی