سیاست / شناسه خبر: 150637 / تاریخ انتشار : 1402/6/29 10:14
|

جشن شکوفه‌ها با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز کلاس اولی در شهرستان گناوه

همزمان با سراسر کشور ، ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز کلاس اولی در شهرستان گناوه با حضور در ۷۰ آموزشگاه ابتدایی، سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

بوشهری ها /کلاس اولی ها در این آیین دست در دست والدین خود حضور یافتند و با حضور خود در کلاس، تجربه اولین روز مدرسه خانه دوم خودرا همراه با شادی و نشاط چشیدند.

جشن شکوفه‌ها با حضور ۲ هزار و ۵۰۰  دانش آموز کلاس اولی در شهرستان گناوه

در آیین ویژه ای که به همین مناسبت در دبستان دخترانه ۱۵ خرداد گناوه با حضور والدین و مسئولان این شهرستان برگزارشد، دانش آموزان پس از حضور در جشن شکوفه ها، از نزدیک با محیط مدرسه، کلاس و معلم آشنا شدند تا خاطره‌ای فراموش نشدنی از این آغاز زیبا را با خود داشته باشند.

فرماندار گناوه در این آیین اظهار کرد: دانش آموزان بزرگ‌ترین سرمایه برای والدین و کشور هستند که آینده به دست آنان سپرده خواهد شد.

محمدتقی صفری گفت: حضور دانش آموزان در محیط مدرسه ، آغاز زندگی و نگاه جدیدی برای آنها باهدف تعلیم و تربیت است و باید از این فرصت نهایت استفاده ببرند.

وی افزود: وجود نازنین کلاس اولی ها در خانه فرهنگ و ادب و دانش باعث پیشرفت و ترقی و پایه ساختار انسان های بزرگ برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

فرماندار گناوه ادامه داد: دانش آموزان امانتی هستند که باید در حفاظت و مراقبت و تربیت و مدیریت آنها در مدارس توجه و اهتمام جدی شود.

جشن شکوفه‌ها با حضور ۲ هزار و ۵۰۰  دانش آموز کلاس اولی در شهرستان گناوه

وی از والدین دانش آموزان خواست ارتباط و تعامل تنگاتنگی با مدرسه محل تحصیل فرزندان خود داشته باشند.

صفری با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته یادآور عظمت، صلابت، ایثار و مردانگی ملت ایران است و در این شهرستان با اجرای برنامه های متعدد باشکوه گرامی داشته می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گناوه اظهار کرد: جشن شکوفه ها در ۷۰ آموزشگاه دولتی و غیردولتی ابتدایی این شهرستان از مجموع ۱۳۶ آموزشگاه برگزار می شود.

ضرغام مردانی گفت: تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز پایه اولی در شهرستان با حضور در جشن شکوفه ها سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند که از این مجموع ۲ هزار دانش آموز در شهر گناوه هستند.

وی از خانواده ها خواست در طول سال در مدارس حضور یابند و آموزش و پرورش را در پیشبرد اهداف این مجموعه یاری و همراهی کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۰ هزار دانش آموزاست.

کلیدواژه

مدارس

بوشهر

بندر گناوه

دانش آموزان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی