سیاست / شناسه خبر: 150684 / تاریخ انتشار : 1402/7/3 13:25
|

فرماندار گناوه: اتحاد و همدلی نقش مهمی در پیروزی رزمندگان داشت

فرماندار گناوه گفت: اتحاد و همدلی اقشار مختلف مردمی ، خدامحوری و رهبری حکیمانه امام راحل نقش مهمی در موفقیت رزمندگان غیور اسلام در دوران دفاع مقدس داشت.

بوشهری ها /محمدتقی صفری روز دوشنبه در آیین یادواره شهدای بهداشت و درمان این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: تمام وجود نیروهای رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل برمبنای این بود که اعتقاد به خدا و اهل بیت (ع) می‌تواند عزت و نصرت و مدد نصیب ملت در برابر دشمن تا دندان مسلح کند.

وی گفت: عواملی که در موفقیت رزمندگان اسلام نقش داشتند باعث شد تا رژیم بعثی عراق که با حمایت و پشتیبانی بلوک شرق و غرب به قصد ازبین بردن اعتقادات و باورهای ملت به کشور تجاوز کرده بود، تسلیم عزت و قدرت الهی شوند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و اکنون ، دفاعی و بر محوریت دستورات دین مبین اسلام و قرآن است.

وی گفت: همه جهانیان پی بردند نظام ایران دنبال تجاوز و نفوذ به هیچ نقطه ای نیست و تنها برپایه مبارزه با استکبار، مردم سالاری دینی، مقاومت و دفاع از مظلومان استوار و ماندگار است.

صفری افزود: امنیت، آرامش، قدرت، صلابت و موفقیت‌های شایان امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران در عرصه‌های مختلف، مرهون جانفشاری و ایثارگری رزمندگان غیور اسلام و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

فرماندار گناوه: اتحاد و همدلی نقش مهمی در پیروزی رزمندگان داشت

وی یادآورشد: خاطرات ، جانفشانی ها و عملیات‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید به نسل کنونی جامعه بخوبی تحلیل، بازگو و تبیین شود.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور اخلاص، رشادت و از خودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز ایران را رقم زدند.

دکتر عصمت حیدری افزود: این مجموعه مفتخر به دارا بودن چهار شهید، چهار آزاده و ۳۴ جانباز دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: یادواره شهدای بهداشت ودرمان با همکاری فرمانداری، سپاه، بسیج جامعه پزشکی و بنیادشهید و امور ایثارگران در سالن اجتماعات این شبکه برگزار شده است.

در این آیین از خانواده چهار شهید شبکه بهداشت ودرمان " عبداله ملک زاده"، " یدالله قندهاری زاده"، " حسن حیدری شولی " همگی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهیده " زهرا عبداللهی " از شهدای مدافع سلامت شهرستان گناوه تجلیل شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر ۲۳۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

کلیدواژه

هفته دفاع مقدس

محمدتقی صفری

گناوه

بوشهر

رزمندگان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی