سیاست / شناسه خبر: 150697 / تاریخ انتشار : 1402/7/4 12:17
|

دانش‌آموزان گناوه‌ای کمک‌های خود را به همکلاسی‌های نیازمند اهدا کردند

همزمان با آغار سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان شهرستان گناوه، با حضور پرشور در جشن عاطفه‌ها به همکلاسی‌های نیازمند خود کمک کردند.

بوشهری ها / جشن عاطفه‌ها که نماد ملی و نوع دوستی است و همه ساله با محوریت تامین نیازهای دانش‌آموزان نیازمند در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید در سراسر کشور اجرا می‌شود، در شهرستان گناوه نیز با حضور گسترده دانش آموزان در ۱۴۵ آموزشگاه برگزار شد.

دانش‌آموزان کلیه مقاطع تحصیلی گناوه امروز با حضور پرشور و گسترده در جشن عاطفه ها بار دیگر در کمک به همنوعان همکلاسی نیازمند در آغازین روزهای ماه مهر دل آنها را شاد کردند تا با لبان پر از خنده و نشاط برسر کلاس درس حاضر شوند.

به همین مناسبت، آیینی نمادین در دبستان شاهد حضرت رقیه (س) بندرگناوه با حضور مسئولان پس از اجرای چندین برنامه زیبا و معنوی همراه با شادی و نشاط و نواختن زنگ عاطفه‌ها برگزار و دانش‌آموزان کمک‌های نقدی خود را با دستان پر از مهر و محبت و نوعدوستی در صندوق‌های تعیین شده کمیته امداد اهدا کردند.

مسئولان شرکت کننده نیز کمک‌های نقدی خودرا در پاکت‌های مخصوص گذاشته و اهدا کردند.

 

مدیر آموزش و پرورش گناوه در این آیین اظهار کرد: جشن عاطفه ها، فرصتی مناسب برای کمک به دانش آموزان نیازمند است که همزمان با هفته نخست شروع سال تحصیلی جدید در ۱۴۵ آموزشگاه این شهرستان به همت و همکاری کمیته امداد، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان برگزار می‌شود.

ضرغام مردانی گفت: کمک های دریافت شده طبق مصوبه ای که با کمیته امداد صورت گرفته طی فرآیندی قانونی در همان مدرسه و با نظر مدیر توزیع و به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا خواهد شد.

کلیدواژه

دانش آموزان

جشن عاطفه ها

شهرستان گناوه

مدارس

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی