سیاست / شناسه خبر: 160735 / تاریخ انتشار : 1402/7/9 18:53
|

نمایشگاه «رزین» در برازجان افتتاح شد/ «زیارتی» از گذشته و آینده هنری اش می گوید+ تصاویر

بوشهری ها /اســــماء بوســـــتانی: ‏فاطمه زیارتی هنرمند 24 ساله دشتستانی است که از دوره دبستان به هنر علاقه مند بوده و در دوره های مختلف هنری شرکت داشته است. علاقه اش به هنر باعث شد وارد رشته نقاشی و عرصه هنر شود.

بوشهری ها /اســــماء بوســـــتانی: ‏فاطمه زیارتی هنرمند 24 ساله دشتستانی است که از دوره دبستان به هنر علاقه مند بوده و در دوره های مختلف هنری شرکت داشته است. علاقه اش به هنر باعث شد وارد رشته نقاشی و عرصه هنر شود.

این هنرمند محبوب، هنر را تا رسیدن به مدرسی نقاشی ادامه داد. از سال 99 تاکنون نیز در رشته رزین مشغول به فعالیت است و موفقیت هایی در این مسیر کسب کرده است. در نمایشگاه های مختلفی شرکت کرده اما اولین نمایشگاه انفرادی اش در سال 98 و امروز 9 مهرماه نیز افتتاح دومین نمایشگاه انفرادی اش است.

این هنرمند موفق در گفتگو با خبرنگار بوشهری ها می گوید: به علت عدم شناخت بیشتر افراد در شهر به رزین، تصمیم به برگزاری نمایشگاهی از این رشته هنری گرفتم. رزین فعالیتی مدرن است و باید خلاقیت و هنر خود را در این رشته نشان داد.

 او قصد دارد فعالیت خود در این رشته را تا جایی ادامه دهد که کهنسالان با رزین آشنای شوند  و بانوانی که قصد مستقل شدن و کسب درآمد دارند را اشتغالزا کند.

  فاطمه زیارتی مدعی است که بسیاری از افراد، شهر برازجان را مکانی برای پیشرفت یک هنرمند نمی دانند اما او قصد دارد به مانند گذشته در شهر خود فعالیت هنری اش را ادامه دهد و به موفقیت های جدید دست یابد. این هنرمند جایگاه هنر را نسبت به سالیان گذشته خوب می داند و به آینده روشنتر هنر در این شهر امیدوار است.

فاطمه زیارتی ضمن گلایه از عدم حمایت مسئولین مربوطه از هنرمندان، بیان کرد: یک هنرمند برای گرفتن مجوز نمایشگاهش نباید دو هفته معطل شود. امیدوارم فرهنگ و هنر به جایگاه واقعی خود برسد و هنرمندان رضایت کامل از مسئولین مربوطه این حوزه را داشته باشند. به امید آن روز.

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

 

 

کلیدواژه

برازجان

هنر

هنرمند

رزین

فاطمه زیارتی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی