سیاست / شناسه خبر: 160818 / تاریخ انتشار : 1402/7/23 09:44
|

ایمن‌سازی راه‌های روستایی بخش مرکزی گناوه آغاز شد

بخشدار مرکزی گناوه گفت: ایمن سازی اغلب راه‌های روستایی بخش مرکزی این شهرستان باتوجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی آغاز شده است

بوشهری ها /مهدی عباسی روز یکشنبه در گفت وگو  اظهار کرد: نقاطی که دچار آسیب شده اند شناسایی و جهت ایمن سازی به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اطلاع داده شده است.

ایمن‌سازی راه‌های روستایی بخش مرکزی گناوه آغاز شد

وی افزود: در روستای بقعه که در فصل بارندگی سال‌های قبل راه دسترسی به راه اصلی دچار مشکل می‌شد با ایجاد یک پل در این مسیر دسترسی مردم به جاده اصلی آسان شده است.

بخشدارمرکزی گناوه بیان کرد: در روستای فخر آوری قسمتی از آسفالت دچار آسیب شده بود که تعریض و بهسازی این محور نیز در حال انجام است.

وی افزود:پارسال به دلیل بارندگی بعضی از راه‌های روستایی بخش مرکزی دچار آسیب و ناایمن شده بودند که با تلاش دهیاران و اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان ایمن سازی شد.

بخشدار مرکزی گناوه یادآورشد: امسال اعتبار مناسبی در حوزه روستایی جذب شده است که در حال انجام کارهای عمرانی در چندین روستا به طور همزمان هستیم.

وی گفت: در تلاشیم امسال بیشتر روستاها در حوزه عمرانی از بودجه اختصاص یافته به طور مساوی بهره‌مند شوند تا رونق و پیشرفت این مناطق شتاب بیشتری بگیرد.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۱۰ هزار نفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند که بخش مرکزی دارای ۳۰ روستا است.

کلیدواژه

راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر

گناوه

راهداری

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی