سیاست / شناسه خبر: 160822 / تاریخ انتشار : 1402/7/23 10:45
|

اجرای طرح‌های عمرانی در بخش ریگ شهرستان گناوه

فرماندار گناوه گفت: طرح‌های عمرانی خوبی در روستاهای جزیره شمالی و جنوبی بخش ریگ شهرستان گناوه در حال اجرا یا به پایان رسیده است.

بوشهری ها /محمدتقی صفری صبح یکشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: طرح‌های عمرانی خوبی در روستاهای جزیره شمالی و جنوبی بخش ریگ شهرستان گناوه در حال اجرا یا به پایان رسیده است.

اجرای طرح‌های عمرانی در بخش ریگ شهرستان گناوه

فرماندار گناوه افزود: طرح پارک جزیره شمالی با مساحت ۲ هکتار که چند سالی بود با مشکل بودجه‌ای روبرو بود، دوباره فعال شده و هم اکنون پیاده رو سازی و کاشت درخت آن در حال انجام است.

وی گفت: در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت، واگذاری زمین به متقاضیان در جزیره شمالی آغاز شده و هم اکنون نزدیک به ۱۲۰ پلاک در حال واگذاری است که مردم این روستا می‌توانند از این نعمت بهرمند شوند.

فرماندار گناوه بیان کرد: در جزیره جنوبی نیز طرح راه دسترسی به اسکله این روستا به طول ۵۲۰ متر با اعتبار یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان انجام شده که رضایت مندی صیادان و مردم روستا را در پی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: امسال در شهرستان گناوه بیشترین اعتبار را برای روستاها در نظر گرفته‌ایم تا رضایت مندی مردم روستاها را در پی داشته باشد.

کلیدواژه

بوشهر

گناوه

محمدتقی صفری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی