سیاست / شناسه خبر: 160948 / تاریخ انتشار : 1402/8/6 11:45
|

دانشگاه فرهنگیان برازجان فعالیت خود را آغاز کرد/ استاندار بوشهر ؛ امکانات لازم برای رفاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فراهم شود

بوشهری ها /اسماء بوستانی: استاندار بوشهر گفت: امکانات لازم برای رفاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فراهم شود.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: استاندار بوشهر گفت: امکانات لازم برای رفاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فراهم شود.

احمد محمدی زاده 6 آبان ماه در مراسم افتتاح دانشگاه فرهنگیان برازجان با تاکید بر همکاری ادارات جهت تکمیل امکانات این دانشگاه اظهار کرد: اگر معلمان در تراز  و اهداف تعیین شده جامعه تربیت شوند جامعه ای پایدار خواهیم داشت.

محمدی زاده با بیان اینکه پایه گذاری تمام اتفاقات در آموزش و پرورش است، افزود: دشتستانی ها درخواست داشتند که بخشی از دانشگاه فرهنگیان به برازجان بیاید. با توجه به استعدادی که در این شهر وجود داشت امروز شاهد افتتاح دانشگاه فرهنگیان در این شهر هستیم.

وی  با اعلام اینکه این دانشسرا حدود 20 سال تعطیل بوده افزود:  به دلیل افزایش درخواست دانشجو در برازجان و پذیرش بالای دانشجویان معلم ضرورت بر برپایی مجدد این دانشگاه در شهر برازجان وجود داشت و امروز شاهد آغاز بکار مجدد این دانشگاه هستیم.

استاندار بوشهر با اعلام اینکه امروز بالغ بر 80 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: در ابتدای ترم آینده نیز 40 دانشجوی دیگر به این دانشگاه اضاف خواهند شد.  و تا پایان سال 120 دانشجو در این دانشگاه تحصیل خواهند کرد.

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی