سیاست / شناسه خبر: 161001 / تاریخ انتشار : 1402/8/16 12:16
|

تکمیل طرح‌های راهسازی در تنگستان

فرماندار تنگستان گفت: تکمیل طرح‌های راهسازی در شهرستان تنگستان تسریع می‌شود.

بوشهری ها /احمد لطفی اظهار داشت: تنگستان با دارا بودن ۵۴۰ کیلومتر طول راه در استان بوشهر بیشترین راه از اعم راه‌های مواصلاتی همچنین راه‌های بزرگراهی، اصلی، روستایی و فرعی را دارد که باید برنامه ریزی گسترده‌ای در خصوص ترمیم، ایجاد و توسعه انجام شود.

 


وی افزود: با نگاه خوبی که در دولت نسبت به بحث راهداری و جاده‌های شهرستان‌های استان به‌ویژه تنگستان داشته در سال گذشت با یک هم افزایی بین راهداری شهرستان و هم دستگاه راهداری استان و ظرفیت ملی استفاده شد، ۱۸ طرح راهداری در تنگستان در مرحله آغاز عملیات اجرایی رسیده که بخشی از آنکه بیشتر نیاز بود انجام شده است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در سال گذشت برای تسریع در ساخت و سرعت بخشیدن به روند تکمیل راه‌های درون شهرستان اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

لطفی یاد آور شد: امسال با پیگیری و پشتیبانی که از طریق راهداری استان صورت گرفت بیش از ۲۰ طرح راه سازی در حوزه‌های مختلف دیگر اعم از ساخت، تعریض، بهسازی راه‌های روستایی ابنیه، پل و تکمیل طرح نیمه اصلی و فرعی مصوب شده است.

وی گفت: واریانت ۲ کیلومتری جاده اهرم به فراشبند که یکی از راه‌های اصلی اتصال استان بوشهر به فارس است، لازم بود سرمایه گذاری مناسبی صورت گیرد و از لحاظ پدافند غیر عامل نیز نیاز بود این مسیر تغییر کند تا در مواقع ضرور برای عبور و مرور کسانی که در این مسیر رفت و آمد می‌کنند مشکل ایجاد نشود.

فرماندار تنگستان بیان کرد: این تغییر مسیر (واریانت) از سال ۱۳۹۹ با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد با پیگیری که در یک سال گذشته صورت گرفت در آینده نزدیک مورد بهر برداری قرار خواهد گرفت.

کلیدواژه

احمد لطفی

تنگستان

راهسازی

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی