سیاست / شناسه خبر: 171065 / تاریخ انتشار : 1402/8/23 12:24
|

تامین ۱۰۰ درصدی کالا و تجهیزات مورد نیاز، همسو با تولید گاز فصل زمستان ‌‌‌‌‌‌

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در راستای آمادگی پالایشگاه نهم پارس جنوبی جهت تولید پایدار گاز در فصل زمستان اقدامات بسیار شاخص و کلیدی به ثبت رسیده و توانسته‌ایم قطعات وتجهیزات حیاتی را به صورت ۱۰۰ درصدی تامین نماییم.‌‌‌‌‌‌‌

بوشهری ها /محمود طاهری بیان کرد: با برنامه‌ریزی و توان متخصصان و کارکنان این مجموعه، عملیات شستشو و آماده‌سازی تجهیزات حیاتی از جمله برج‌های جذب آمین در واحد‌های شیرین سازی در هر شش ردیف گازی با موفقیت انجام شد.

وی افزود: انجام تعمیرات و آماده‌سازی پمپ‌های آمین، پمپ‌های TEG و کمپرسور‌های پروپان در هر شش ردیف گازی نیز از اقدامات بسیار شاخص و مهم در جهت تولید پایدار گاز فصل زمستان می‌باشد.

طاهری با اشاره به توان و دانش متخصصان و کارکنان نوآور پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: تعویض بلاک ولو‌های KV‌ها در واحد‌های مرکاپتان زدایی در هر شش ردیف گازی با انجام اقدامات شاخص و نوآور کارکنان به نتیجه رسید و این مهم گامی بسیار بزرگ در جهت تولید پایدار این مجموعه خواهد بود.

وی ادامه داد: تعویض ملکولارسیو در تعدادی از راکتور‌ها در واحد‌های مرکاپتان زدایی در هر شش ردیف گازی و تعویض فیلتر‌های خروجی گاز در واحد‌های مرکاپتان زدایی در هر شش ردیف گازی در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن انجام شد.

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: انجام تعمیرات بر روی تعدادی از تجهیزات ولو‌های حیاتی در واحد‌های پالایشی و یوتیلیتی و انجام به موقع تعمیرات در کمپرسور‌های صادرات گاز حرکت بسیار ارزشمند در جهت ثبت تولید پایدار گاز فصل زمستان می‌باشد.

طاهری  گفت: تمامی این کار‌ها و اقدامات شاخص با همسویی و تلاش‌های شبانه‌روزی واحد‌های بهره برداری، تعمیرات، ایمنی انجام گرفته و کارکنان پرتلاش واحد کالا هم در جهت تهیه به موقع کالا‌های مورد نیاز گام‌های بزرگی در جهت تولید حداکثری گاز روز‌های سرد سال برداشته است.

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

تولیدگاز

فصل زمستان

شرکت نفت و گاز پارس

بوشهر

محمود طاهری بیان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی