سیاست / شناسه خبر: 171092 / تاریخ انتشار : 1402/8/25 14:12
|

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب دانش آموزان دبستان آرمان افتتاح شد+ تصاویر

بوشهری ها /اسماء بوستانی: مدیریت دبستان آرمان برازجان در گفتگو با خبرنگار بوشهری ها گفت: اکثر کتاب های موجود در نمایشگاه دست سازه دانش آموزان است

بوشهری ها /اسماء بوستانی: مدیریت دبستان آرمان برازجان در گفتگو با خبرنگار بوشهری ها گفت: اکثر کتاب های موجود در نمایشگاه دست سازه دانش آموزان است به صورتی که هر دانش آموز هر برداشتی از هر کتابی که مطالعه کرده، یا داستانی که تاکنون شنیده را در قالب یک کتاب طراحی کرده و در این نمایشگاه قرار داده اند.

احد شاهسونی ایجاد انگیزه و تشویق به کتابخوانی در دانش آموزان یک امر مهم و کلیدی اعلام کرد و افزود: مدرسه نیز به عنوان دومین نهاد اجتماعی که کودک بعد از خانواده در آن پای می گذارد در این زمینه نقش محوری و اساسی بر عهده دارد. حق خواندن و مطالعه بر طبق پروتکل های سازمان ملل، یکی از حقوق اساسی کودکان محسوب می شود.

شاهسونی با بیان اینکه اگرعوامل تربیتی در مدرسه بتوانند بخوبی وظایف خود را به انجام برسانند می توان امیداوار به ساختن جامعه ای مترقی و سعادتمند در آینده بود، ادامه داد: امروز شاهد اشتیاق دانش |آموزان در تهیه کتاب های خود هستیم و خرسندیم که به نوبه خود موفق به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان این مدرسه شده ایم.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه با حضور مدیر، معلمان و دانش آموزان مدرسه آرمان و نماینده اداره ارشاد 24 آبان ماه افتتاح شد.

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

کلیدواژه

برازجان

هفته کتاب و کتابخوانی

دشتستان

دبستان آرمان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی