سیاست / شناسه خبر: 171096 / تاریخ انتشار : 1402/8/27 09:46
|

دختران ملی‌پوش رزمی‌کار مقام‌آور گناوه استقبال شدند

چهار دختر ورزشکار ملی‌پوش رزمی‌کار مقام‌آور شهرستان گناوه در مسابقات قهرمانی آسیا و اپن کاپ خاورمیانه ۲۰۲۳ به میزبانی امارات (دبی)، در میان حضور پرشور مردم و مسئولان وارد این بندر شدند.

بوشهری ها / این افتخارآفرینان که در رشته رزمی پنچاک سیلات موفق به کسب عناوین متعدد شدند، روز شنبه در جوار یادمان شهدای گمنام با اهدای گل و شیرینی، استقبال و در آغوش خانواده‌های خود قرار گرفتند.

در این مسابقات فاطمه اسدی موفق به کسب نائب قهرمانی و مدال برنز،نادیا خادم زاده ۲ عنوان برنز،اکرم ایزد پناه ومشهید دشتی صاحب مدال برنز شدند.

فرماندار گناوه در آئین استقبال گفت: کسب عناوین متعدد توسط شیر دختران گناوه در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی امارات مایه مباهات،افتخار و اقدامی ارزشمند برای این شهرستان و کشور است.

محمد تقی صفری افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به بانوان ارزش و ابهت و جایگاه والایی قائل شده است و در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی بخصوص در بحث مدیریت و ورزش بخوبی ایفای نقش کرده‌اند.

دختران ملی‌پوش رزمی‌کار مقام‌آور گناوه استقبال شدند

وی گفت: جوانان غیور ایران اسلامی بخصوص بانوان در برهه کنونی با تبعیت از رهبری در میادین ورزشی خوب درخشیده و به عنوان سفیران نظام با اقتدار و صلابت در میادین مختلف بخصوص ورزشی بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در جهان به اهتزاز در آورده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه نیز گفت: ورزشکاران این شهرستان در میادین بین المللی و آسیایی تاکنون برای کشور افتخارات زیادی به ارمغان آورده‌اند که بخشی از آن تعلق به رزمی کاران دارد.

کاظم فتحی افزود: هیات انجمن‌های ورزش های رزمی شهرستان با مدیریت خوب خالدخلیلی  دارای ورزشکاران مستعد و زبده در بخش بانوان و مردان است که توانستند در میادین داخلی و خارجی خوب بدرخشنند و نمونه آن کسب موفقیت دختران رزمی کار در مسابقات آسیایی امارات است.

کلیدواژه

دختران ملی‌پوش رزمی‌کار

بندر گناوه

اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

مسایقات قهرمانی آسیا

تیم پنچاک سیلات بانوان

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی