سیاست / شناسه خبر: 171101 / تاریخ انتشار : 1402/8/27 12:50
|

تجمع مردم گناوه در حمایت از کودکان فلسطین

همزمان با امت اسلامی ایران و آزادی‌‍خواهان جهان، مردم انقلابی گناوه در حمایت و دفاع از کودکان غزه و فلسطین در جوار یادمان شهدای گمنام این شهر تجمع کردند.

بوشهری ها /این تجمع که در آستانه روز جهانی کودک و در راستای ادامه پویش جهانی فریاد عروسک ها در حمایت از کودکان فلسطینی، همزمان و همگام با کشورهای سراسر جهان روز شنبه برپا شد، اقشار مختلف این دیار واقع در کرانه خلیج فارس، همبستگی خود را با مردم مظلوم آن کشور از جمله کودکان و نوجوانان بی دفاع به نمایش گذاشتند.

اقشار مختلف مردم گناوه اعم از فرهنگیان، دانش‌آموزان، مسئولان، روحانیون، دانشجویان و دیگر اقشار با حضور در این رویداد ملی و جهانی ، همدردی و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین بویژه کودکان معصوم و بیگناه آن کشور ابراز داشتند.

تجمع مردم گناوه در حمایت از کودکان فلسطین

تجمع کنندگان با شعارهای کوبنده "مرگ بر آمریکا و اسرائیل"، "کودک کشی هنر نیست، غزه مگر بشر نیست"، "فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است"، " اسرائیل بی ریشه ، غزه تسلیم نمیشه"، "حمام خون بپا شد، فلسطین کربلا شد"، بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات ددمنشانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشتند.

نونهالان و دانش‌آموزان پایه دبستان که با در دست داشتن عروسک‌های نمادین کودکان غزه و دست نوشته‌هایی با مضمون به "کودکان شلیک نکنید"، "تو هم حق زندگی دارید" و "کودکان فلسطینی با تو همدردیم" ، به پویش " فریاد عروسک ها"، پیوستند، جلوه خاصی به این مراسم داده بودند.

 

فرماندار گناوه در تجمع حمایت از کودکان غزه اظهار کرد: رژیم وحشی و جنایتکار اشغالگر قدس با گذشت ۴۰ روز از حملات بی رحمانه و بمباران های مستمر بر سر مردم بی دفاع فلسطین ، به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته ‌است.

 محمد تقی صفری افزود: خوی استکباری و جنایت‌های آمریکا در این جنگ برای جهانیان مشخص و باعث بیداری افکار و جوامع بین المللی به نفع مردم مظلوم غزه شده است.

وی گفت: شهید سلیمانی نماد مقاومت و استکبارستیزی راه و مسیر مقابله با ظالمان و ستمگران را برای عالم بخصوص آزادی خواهان ترسیم و مشخص کرد.

فرماندار گناوه بیان داشت: امروز جبهه مقاومت و حماس قهرمان، بزرگ‌ترین ضربه تاریخی را بر پیکر اسرائیل وارد و هیمنه و قدرت پوشالی این رژیم کودک کش را در هم شکسته است.

تجمع مردم گناوه در حمایت از کودکان فلسطین

وی افزود: حضور امت اسلامی ایران بخصوص مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان گناوه در این تجمع،موجب ایجاد پیوند، تقویت روحیه و مقاومت همه جانبه مردم مظلوم غزه و فلسطین در برابر خوی وحشیانه رژیم جعلی صهیونیست می‌شود.

فرماندار گناوه تصریح کرد: نجات و آزادی قدس و فلسطین که رهبری نیز وعده آن را داده است به زودی محقق خواهد شد.

قشرهای مختلف مردم گناوه در پی کشتار بی‌رحمانه و نسل‌کشی‌های انجام شده در ۴۰ روز گذشته در غزه و فلسطین، برنامه و تجمع‌های متعدد اعتراضی علیه رژیم غاصب اسرائیل برپا کردند.

کلیدواژه

گناوه

فلسطین

رژیم صهیونستی

مرگ بر اسرائیل

مردم غزه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی