سیاست / شناسه خبر: 171103 / تاریخ انتشار : 1402/8/27 13:04
|
امام جمعه بوشهر:

رژیم صهیونیستی تمام معاهدات بین‌المللی را زیر پا گذشته است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند و تمام معاهدات بین‌المللی را زیر پا گذشته است.

بوشهری ها /آیت‌الله صفایی‌بوشهری در اجتماع پرشور بوشهری‌ها در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغال‌گر قدس در نوار غزه، بین کرد: رژیم جعلی صهیونیستی که از سوی کشور‌های استکباری و به‌ویژه انگلیس در سرزمین فلسطین جا داده شده همواره با ارتکاب جنایت برای تثبیت خود تلاش کرده و این رژیم اشغالگر مولد اندیشه استعماری انگلیس و سپس آمریکای جنایت‌کار و کشور‌های حامی آن‌ها است.

 
 
وی تاکید کرد: رژیم غاصب صهیونیستی همواره برای از بین بردن جهان اسلام و کنترل آن در تلاش بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
 
 
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به این‌که کارنامه رژیم صهیونیستی مملو از تخلف‌های بین‌المللی است، یادآور شد: این رژیم منحوس تمام معاهدات حقوقی جهانی و حتی معاهده عدم تولید و نگهداشت سلاح هسته‌‎ای را زیر پا گذاشته و اکنون ۵۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد و حتی در مجمع انرژی هسته‌ای جهان نیز حاضر به عضویت نشده است.
 
وی اضافه کرد: رژیم جعلی اسراییل حتی یکی از قطعنامه‌های سازمان ملل را ایفا نکرده و مدام در نوار غزه اقدام به کشتار زنان و کودکان بی دفاع کرده است.
 
 
آیت‌الله صفایی‌بوشهری گفت: اجتماع پرشور مردم دیار دارلحماسه و ولایت‌مدار بوشهر که همزمان با سراسر کشور برگزار شده مشتی محکم و آهنین بر پیکره رژیم کودک‌کش اسراییل است.
 

کلیدواژه

بوشهر

فلسطین

اسرائیل

رژیم صهیونستی

تظاهرات

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر

آیت الله صفایی بوشهری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی