سیاست / شناسه خبر: 171114 / تاریخ انتشار : 1402/8/29 10:27
|

لزوم سرعت بخشی در ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی قلب بوشهر

رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: بیمارستان کنونی قلب بوشهر با داشتن ۶۰ تختخواب جوابگوی مراجعات فراوان مردم این استان نیست و سرعت بخشی در احداث یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی مجهز خواسته مردم است.

بوشهری ها /مهدی مهرانگیز روز دوشنبه در گفت‌وگو در بوشهر ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(ع) و روز پرستار اظهار کرد: مرکز آموزشی تخصصی قلب بوشهر با داشتن کادری مجرب در عرصه پزشکی و پرستاری روزانه میزبان تعداد فراوانی از هم استانی‌ها است که خدمات بهینه و دلسوزانه ای به مراجعین ارائه می کنند.

 

وی افزود: بر اساس آمارهای رسمی، مشکلات قلبی و عروقی در این استان با میزان امکانات درمانی تخصصی موجود هم خوانی ندارد و یک بیمارستان ۶۰ تختخوابی قادر به سرویس دهی به یک استان با جمعیت حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر نیست.

رییس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: هم‌اینک بخشی از مردم استان بوشهر به دلیل کمبود امکانات تخصصی قلب در سایر نقاط استان، به ناچار و با هزینه های فروان سیر درمان خود را در استان های دیگر دنبال می کنند.

مهرانگیز ادامه داد: بر اساس حقوق عامه، مسائل مرتبط با بخش بهداشت و درمان استان را پیگیری می‌کنیم و هر جا نفعی برای مردم دارد موظف هستیم که برای استیفای این حقوق گام برداریم.

وی عنوان کرد: کادر پرستاری این بیمارستان از جمله اقشار زحمت‌کشی هستند که در کنار پزشکان دلسوز به شکل شبانه روزی وظیفه درمان و مراقبت های ویژه از بیماران را بر عهده دارند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: هر چند دولت مردمی سیزدهم گام های خوبی برای رفع مشکلات پرستاران در بخش افزایش حقوق و مزایا، کارانه، بهره وری و استخدام نیروهای جدید برداشته اما با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با این قشر، نیاز است که سطح دستمزدها ارتقا یابد.

کلیدواژه

مهدی مهرانگیز

دادگستری استان بوشهر

بیمارستان قلب

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی