سیاست / شناسه خبر: 171116 / تاریخ انتشار : 1402/8/29 10:48
|

نیروگاه اتمی، ۲ هنرستان در بوشهر احداث می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نیروگاه اتمی ۲ هنرستان در بوشهر احداث می‌کند.

بوشهری ها /اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تبریک روز پرستار و آغاز هفته بسیج اظهار داشت: آموزش و پرورش ریل توسعه کشور است و تمام مسئولان و افراد جامعه باید خود را در قبال توسعه آموزش و پرورش مسئول بدانند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: فرمانداران، بخشداران، شورای شهر و روستا و دهیاران سطح استان با آموزش و پرورش در راستای شناسایی افراد بی‌سواد و دانش آموزان لازم التعلیم همکاری و حمایت لازم داشته باشند.

وی با بیان اینکه نتیجه نشست و تصمیمات  در شورای آموزش و پرورش استان باید ملموس بوده و منجر به حل مشکلات حوزه تعلیم و تربیت شود، عنوان کرد: باید برای رشد حوزه تعلیم و تربیت با برنامه ریزی مناسب به همراه رویکرد جوان گرایی و اجرای طرح‌های خلاقانه در شورای آموزش و پرورش را با جدیت دنبال و پیگیری نمائیم.

تقویت نماز در مدارس

پورات تصریح کرد: توجه و ترویج نماز و فرهنگ نمازخوانی در مدارس استان امری ضروری است و باید در همین راستا تجهیز نمازخانه‌های مدارس در اولویت نوسازی مدارس قرار گیرد.

وی اذعان کرد: استاندار بوشهر در جهت توسعه و تجهیز نمازخانه مدارس اعتبار قابل توجهی اختصاص دادند که به حساب آموزش و پرورش واریز خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به تعهد نیروگاه اتمی در جهت احداث ۲ هنرستان در استان اشاره کرد و افزود: اعتبار احداث یک هنرستان در اواسط آذرماه توسط سازمان انرژی اتمی به حساب اداره کل نوسازی مدارس استان واریز و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و در ادامه پیگیر اعتبار جهت ساخت هنرستان دوم با حمایت انرژی اتمی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: همچنین در راستای معرفی اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در استان بوشهر، اردوهای راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان، دانشجویان و مدیران در حال برگزاری است و می‌طلبد تمامی دستگاه‌ها در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مراسم ازدواج آسان، جشن ازدواج دانشجویی و اعزام به اردوهای راهیان نور از ابتدای آذرماه مجدد آغاز خواهند شد.

کلیدواژه

استاندار بوشهر

اکبرپورات

نیروگاه اتمی

آموزش وپرورش استان بوشهر

روز پرستار

هفته بسیج

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی