سیاست / شناسه خبر: 171204 / تاریخ انتشار : 1402/9/24 21:34
|

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر ؛ شناساندن مفاخر نیازمند برد رسانه هاست

بوشهری ها /اســماء بوستانی: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از برگزاری آئین بزرگداشت شهید صادق گنجی در دشتستان خبر داد.

بوشهری ها /اســماء بوستانی: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از برگزاری آئین بزرگداشت شهید صادق گنجی در دشتستان خبر داد.

عبدالکریم افروغ ۲۴ آذرماه در نشست با اصحاب رسانه در خصوص برگزاری سی و سومین بزرگداشت شهید صادق گنجی اظهار کرد: شناسایی مفاخر باید از جغرافیای دشتستان و استان بیرون زند و برای بازخورد خوب هر رویداد مهم نیازمند برد رسانه ای هستیم. شهید صادق گنجی قابلیت فرا ملی دارد و باید در سالروز بزرگداشت این شهید رسانه ها همکاری های لازم را داشته باشند.

 
افروغ شهید گنجی را جزو اولین شهدای مبارز  متحجر فکری استان اعلام کرد و افزود: این شهید به نحو احسن و مطلوب وظیفه خود را انجام داد و زمانی که کشور درگیر مسائل مختلفی بود، شهید گنجی افق بلندی را در برنامه خود قرار داد و در نقطه ای که نیاز بود مبارزه نرم خود را آغاز کرد.
 
---
 افروغ گنجی را یکی از نمونه های بارز وحدت حوزه دانشگاه اعلام کرد و ادامه داد: قدردان عزیزیانی که خون پاک خود را تقدیم این آرامش، امنیت و ماندگاری این انقلاب کردند هستیم. ستاد بزرگداشت تمرکز مهمی برای تولید محتوا و محصول در این برنامه دارد زیرا بر این باور است، برنامه تمام و تولید محتواها ماندگار خواهد بود.
 
 
وی با بیان اینکه تحمل شهید گنجی برای جهان استکبار بسیار سخت بود، ادامه داد:  به همین دلیل جهان استکبار این بزرگ مرد را به شهادت رساند. 
 
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از گسترش یادواره شهدا در استان خبر داد و افزود: ما دردانه و محتوایی با ارزشتر از شهدا نداریم اما برخی از شهدا قابلیت تمرکز برنامه ای بیشتری بر حسب مسئولیت های سازمانی به اقتضای تکلیف این وزارتخانه و اشاعه این فرهنگ به سراسر عالم دارند.
 
وی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد ۲۸ آذرماه در آئین بزرگداشت شهید گنجی خبر داد و عنوان کرد: حضور وزیر در این بزرگداشت باعث گامهای بلند بعدی و نقطه آغاز برای برنامه های بزرگ تر خواهد بود.
 
 
افروغ امنیت فعلی کشور را مدیون خون شهدا دانست و ادامه داد: شهدا حریم امنیت بودند و جان دادند تا اکنون شاهد ملتی سربلند باشیم.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان شهید صادق گنجی

بزرگداشت شهدا

عبدالکریم افروغ

بوشهری ها

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی