سیاست / شناسه خبر: 171211 / تاریخ انتشار : 1402/9/30 10:23
|

بخشدار آب پخش؛ این بخش در حوزه آب و راه دارای مشکلات فراوان است

بوشهری ها /اسماء بوستانی: مصطفی سلیمی مفرد بخشدار جدید آبپخش 29 آذرماه در جلسه شورای اداری ضمن تشکر از استاندار بوشهر و فرماندار دشتستان گفت: تمام شهرستان دشتستان و همچنین بخش آبپخش در حوزه‌های زیرساختی و مشخصاً دو موضوع آب و راه به عنوان محورهای اصلی هرگونه پیشرفتی دچار نقصان‌ها و ضعف‌های جدی هستند

بوشهری ها /اسماء بوستانی: مصطفی سلیمی مفرد بخشدار جدید آبپخش 29 آذرماه در جلسه شورای اداری ضمن تشکر از استاندار بوشهر و فرماندار دشتستان گفت: تمام شهرستان دشتستان و همچنین بخش آبپخش در حوزه‌های زیرساختی و مشخصاً دو موضوع آب و راه به عنوان محورهای اصلی هرگونه پیشرفتی دچار نقصان‌ها و ضعف‌های جدی هستند. امروزه تمامی کشورها به منظور دستیابی به پیشرفت پایدار و بلند مدت به دنبال ایجاد راه‌‌های استاندارد و ایجاد مسیرهای جدید در زمین، دریا و هوا هستند و سعی در کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت حمل‌ونقل کالاهای تولیدی خود دارند.

سلیمی مفرد با بیان اینکه  من دوباره به دشتستان بزرگ، به زادگاهم، به دیار غضفنرالسلطنه‌ها، به دیار شهید صادق گنجی ها و به دلم برگشتم، افزود:  خدا را شاکرم که توفیق خدمت به مردم عزیز آبپخش را به من عطا کرد.

بخشدار آب پخش عنوان کرد: دولت انقلابی در سال ۱۴۰۰ با انتخاب مردم بر سر کار آمد و حال خود در آستانه برگزاری یک انتخابات بزرگ در ۱۱ اسفند قرار دارد. انتخابات مظهر جمهوریت نظام اسلامی است و از این جهت دارای اهمیت بالایی برای دولت است. وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات تلاش میکند تا زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور همه آحاد مردم را فراهم کند و ما هم در بخش آبپخش موضوع انتخابات را در دستور کار جدی دولت قرار خواهیم داد. ما برای دفاع از حیثیت دولت ضمن تلاش برای برگزاری یک انتخابات پرشور به عنوان دغدغه و مطالبه همیشگی مقام معظم رهبری، رعایت اصل بی‌طرفی را هم به طور جد پیگیری می‌کنیم و با هرگونه تخلفی در این زمینه برخورد فوری و قانونی میکنیم.

 وی افزود: اگرچه تمرکز و اولویت کوتاه مدت ما در بخش آبپخش برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است اما این به معنای غفلت از حوزه‌های اقتصادی، آموزشی و فرهنگی، ورزشی، زیرساختی و غیره نیست.

وی افزود: در حوزه کشاورزی به عنوان ظرفیت عظیم و استعداد منحصر به فرد شهرستان دشتستان و بخش آبپخش نیز آب یک عنصر کلیدی و تعیین کننده است. آب سالم، ارزان و کافی نیز تولید محصول را ارزان کرده و منجر به عرضه زودتر آن به بازار می‌شود. ما به عنوان نماینده دولت در بخش آبپخش تلاش میکنیم در حد وسع خود اقدامات مثبتی در زمینه ایجاد و نوسازی دو زیرساخت‌ آب و راه داشته باشیم.

بخشدار آبپخش گفت: بخشداری آبپخش خانه همه مردم این بخش است و ما تلاش میکنیم آن را تبدیل به زبان گویا و گوش شنوای مطالبات مردم کنیم.

سلیمی مفرد ضمن تشکر از اقدامات امین‌نژاد بخشدار سابق آبپخش بیان کرد: بر خود لازم میدانم از زحمات و تلاش‌های بخشدار سابق آبپخش در طول دو سال گذشته تقدیر و تشکر کنم. برای ایشان که از مدیران موفق دولت در شهرستان دشتستان است، در مسئولیت جدیدشان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

وی از حُسن اعتماد استاندار بوشهر دکتر محمدی‌زاده و فرماندار جهادی و پرتلاش دشتستان دکتر بنافی بابت اعتمادشان به فرزند کوچک دشتستان بزرگ، تشکر و قدردانی کرد.

کلیدواژه

دشتستان

آبپخش

بخشدار آبپخش

مصطفی سلیمی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی