سیاست / شناسه خبر: 171212 / تاریخ انتشار : 1402/9/30 10:41
|

ایجاد تفاهم نامه بین شرکت عمران عالیشهر و دانشگاه آزاد اسلامی

بوشهری ها /تفاهم نامه همکاری بین شرکت عمران عالیشهر و دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد

بوشهری ها /تفاهم نامه همکاری بین شرکت عمران عالیشهر و دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در خصوص تخصیص اراضی مازاد دانشگاه و الحاق آن به محدوده شهر عالیشهر منعقد شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، جهانبخش تل اشکی در تشریح این خبراظهار کرد: باتوجه به تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت راه و شهرسازی در خصوص احداث 500هزار واحد مسکونی برای کارکنان اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور که اردیبهشت ماه سال جاری فی مابین دکتر بذرپاش، وزیر راه و شهر سازی و دکتر تهرانچی، ریاست دانشگاه منعقد شده، پیگیری های شرکت عمران شهرجدید عالیشهر و دانشگاه آزاد واحد بوشهر در خصوص تعیین وضعیت اراضی دانشگاه در شهر جدید عالیشهر صورت گرفت که این پیگیری ها امروز منجر به امضای تفاهم نامه بین شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و دانشگاه آزاد اسلامی شد.
 
تل اشکی افزود: براساس این تفاهم نامه که باید به تایید مجمع عمومی شرکت عمران شهر های جدید وسازمان مرکزی دانشگاه آزاد برسد، مقرر شده است که از ظرفیت های اراضی موجود دانشگاه به نفع محدوده عمومی شهر استفاده شود و بخشی از اراضی دانشگاه را که قابلیت استفاده دارد برای استفاده کارکنان این دانشگاه قرار داده شود.
 
این مقام مسؤول بیان کرد: در این تفاهم نامه ابتدا قرار است بخشی از اراضی دانشگاه که به عنوان سرانه آموزش عالی از طرف دانشگاه در حال اعلام است؛ برای ادامه کار و فعالیت دانشگاه در اختیار خود دانشگاه قرار بگیرد.
 
مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید عالیشهر اظهار داشت: سایرفضاهای عمومی آن نیز مانند فضای ورزشی، مذهبی و سایر ساختمان ها و اماکن مازاد آن و فضای سبز به محدوده عمومی شهر افزوده می شود وسایر عراضی خام آن نیز با توافق طرفین به کاربری طرح نهضت اختصاص پیدا خواهد کرد.
 
جهانبخش تل اشکی افزود: تعداد واحدهای قابل ساخت در عالیشهر نیز براساس سرانه های استاندارد شورای عالی معماری شهر سازی مشخص خواهد شد.
23:10
 
 

کلیدواژه

عالیشهر

تفاهم نامه

دانشگاه آزاد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی