سیاست / شناسه خبر: 171216 / تاریخ انتشار : 1402/10/2 11:24
|

بخشدار آب پخش: همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در راستای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تلاش کنند

بوشهری ها /بخشدار آب پخش گفت: انتخابات مظهر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است و در روز ۱۱ اسفند بار دیگر پیوند بین جمهوری اسلامی و مردم نمایان خواهد شد. دولت و همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید در راستای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تلاش کنند.

بوشهری ها /بخشدار آب پخش گفت: انتخابات مظهر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است و در روز ۱۱ اسفند بار دیگر پیوند بین جمهوری اسلامی و مردم نمایان خواهد شد. دولت و همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید در راستای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تلاش کنند.

مصطفی سلیمی مفرد یکم دی ماه در خطبه های نماز جمعه این شهر عنوان کرد: جبهه غرب به رهبری آمریکا در چند دهه گذشته و به ویژه از ابتدای دهه ۱۳۹۰ با تحریم‌های تجاری، مالی و بانکی ایران را تحت فشار بی‌سابقه‌ای قرار داده است.

وی افزود: بر اساس حقوق بین‌الملل و اصول نهادهای بین‌المللی که هر دو برآمده از ارزش‌های غربی است هیچ دولتی حق ندارد، غذا و دارو را تحریم کند اما کشورهای غربی حتی به قوانین و مقررات خودشان هم پایبند نبوده و نیستند. نمونه بارز این رفتار متناقض در موضوع فلسطین آشکار شد؛ نهادهای بین‌المللی و دولت‌های غربی حقوق بشر را برای اوکراین به رسمیت شناختند و شدیدترین تحریم‌های مالی و بانکی را بر روسیه تحمیل کردند اما همین حق را برای دولت و مردم فلسطین قائل نشدند و حتی به صورت زبانی جرأت مواجهه با رژیم صهیونیستی را نداشتند.

بخشدار آبپخش اظهار داشت: دولت‌های غربی همین استاندارد دوگانه و رفتار متناقض را در رابطه با مردم ایران نیز اجرا می‌کنند. از یک طرف عید نوروز را به مردم ایراشن تبریک می‌گویند و استدلال می‌کنند، در ایران نظام و مردم از هم جدا هستند اما در حوزه تحریم حتی حق استفاده از غذا و دارو را هم از همین مردم سلب می‌کنند.

 

کلیدواژه

بخشدار آبپخش

مصطفی سلیمی

انتخابات

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی