سیاست / شناسه خبر: 171276 / تاریخ انتشار : 1402/11/22 14:13
|

راهپیمایی ۲۲ بهمن در دیار مقاومت برگزار شد/ حضور گسترده خارگی‌ها

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن در خارگ به همراه جشن‌های باشکوه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

بوشهری ها / حامد عرب زاده: بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ را می‌توان روز بزرگ تاریخ، روز نشاط و شادمانی جبهه حق و روز مرگ بر مستکبران و جنایت پیشگان و یکی از آن روزهای خدایی و ایام الله نورانی ملت ایران دانست که با دستان بابرکت انسان‌های تربیت یافته در مکتب امام خمینی (ره) رژیم طاغوت را در هم شکستند.

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن در خارگ به همراه جشن‌های باشکوه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

پیر، جوان، نوجوان، کودک، زن و مرد خارگی، همه آمده‌اند تا دین خود را به انقلاب، آرمان‌های انقلاب، امام راحل، رهبر عظیم الشان انقلاب ادا کنند.

قشرهای مختلف مردم، کسبه، دانش‌آموز، کارمند، بازنشسته، بازاری، خانه دار، اهل تشیع و اهل سنت همه در ورودی شهدای خوشنام جزیره خارگ طبق قولی که به هم داده بودند جمع شده بودند تا در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن امسال نیز حضور باشکوهی داشته باشند.

حضور مردم با خانواده‌های خود از نکات بارز این راهپیمایی باشکوه بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در دیار مقاومت برگزار شد/ حضور گسترده خارگی‌ها

 

علی کرمی از بومیان خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت امروز با اعضای خانواده‌ام در مراسم راهپیمایی شرکت کرده‌ام تا به دشمنان نشان دهم پای انقلاب هستیم و خواهیم بود.

احمدزاده از کسبه خارگ نیز گفت: امروز خوشحالم تا قطره‌ای از این دریای بیکران هستم خوشحالم که توانسته‌ام در بین دوستداران انقلاب و امام و رهبری باشم.

شرکت کنندگان در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس‌هایی از حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب، همچنین مقام معظم رهبری، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم و سردار شهید قاسم سلیمانی را در دست داشته و شعارهای انقلابی سر می‌دهند و بار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و بر حفظ دستاوردهای انقلاب تاکید دارند.

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن در دیار مقاومت برگزار شد/ حضور گسترده خارگی‌ها

محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه در گفت‌گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی متکی به مردم است و همه مسئولان آن با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی با رویکرد عدالت محوری و معنویت شکل گرفت که جمهوریت و اسلامیت آن نماد مردم سالاری دینی است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: اهالی شریف جزیره خارگ هرساله در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه زیبایی از انسجام و اقتدار ایرانیان در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس به نمایش می‌گذارند.

حسین مظفر، نماینده مقام معظم رهبری در مجمع تشخیص مصلحت نظام، سخنران ویژه مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در خارگ است.

امروز مردم جزیره مقاوم و راهبردی خارگ در کنار هم با وحدت مثال‌زدنی گرد هم آمده‌اند تا به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنند هرگز در برابر جیره خواران استکبار کم نخواهند آورد و در کنار هم برای ادامه راه تلاش خواهند کرد.

کلیدواژه

بیست و دوم بهمن

راهپیمایی

جزیره خارگ

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی